Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Lustrzanka

MrPrzemo01

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

zainteresowałem sie ostatnio fotografią ale to i tak jestem w tym kompletnym laikiem.

polecicie mi jakiś aparat do 900-1000zl który uchwyci np. mniszka lekarskiego [dmuchawca] jak sie w niego dmuchnie?

i tu przychodzi małe pytanie czy każdy obiektyw ma to samo wejście do każdej lustrzanki??

Mój mały Głodomor : Samsung r540       Mysz:  Logitech M100         Słuchawki :  Creative fatal1ty HS-800    I'd love this set.

Opublikowano

Canon EOS 1100D - polecam :>

Ceny nowego to ok 1200-1400, ale używany kupisz dużo taniej.

Tylko kupując używany zwróć szczególną uwagę na obiektyw, w jakim jest stanie.

tumblr_o19rjjpQB21udwsc5o3_540.gif

.icon_eq.gif

Opublikowano

a jak sprawdzić stan po zdjęciu?? pytać się sprzedających o przesłanie zdjec zrobionych tym aparatem w celu sprawdzenia czy nie ma martwych pixeli?

Mój mały Głodomor : Samsung r540       Mysz:  Logitech M100         Słuchawki :  Creative fatal1ty HS-800    I'd love this set.

Opublikowano

oco chodzi z tym przebiegiem matrycy? ma to wielkie znaczenie bo czytałem fora i zdaje mi sie że aparaty z dobrych firm sa trwałe.

Opublikowano