Tujamo Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Problem polega na tym, że gdy zabije 5 bo, to nie pokazuje mi ze mam wrocic do stajennego, tylko pokazuje sie ze mam -1 zabitych bo, i moge tak do niesponczonosci. Quest: http://wklej.to/9EanE Odnośnik do komentarza
watus Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Skad masz tego questa? Nie lepiej uzyc oryginalnego? quest horse_levelup begin state treningi_do_11_lvl0 begin when letter begin send_letter("Trening Konny") target.pos("__TARGET1__", 852, 1391, 64, "Trening Konny") end when button or info begin say_title("Trening Konny:") say("Pierwszy poziom konia w świecie Metin2") say("musisz trochę pobiegać, aby go zdobyć.") say("Bierz się za to i masz tutaj 3 punkty") say("do których musisz się udać!") say("") say("") say_reward("Punkty znajdują się w Dolnie Seungryoung!") end when __TARGET1__.target.arrive begin target.delete("__TARGET1__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET2__", 200, 750, 64, "Trening Konny") end when __TARGET2__.target.arrive begin target.delete("__TARGET2__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET3__", 1396, 141, 64, "Trening Konny") end when __TARGET3__.target.arrive begin target.delete("__TARGET3__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("To już ostatni punkt, wróć do stajennego!") setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) target.delete("__TARGET1__") target.delete("__TARGET2__") target.delete("__TARGET3__") end end state treningi_do_11_lvl1 begin when letter begin send_letter("Trening Konny") target.pos("__TARGET1__", 852, 1391, 64, "Trening Konny") end when button or info begin say_title("Trening Konny:") say("Aby wytrenować konia w świecie Metin2") say("musisz na nim trochę pojeździć.") say("Bierz się za to i masz tutaj 3 punkty") say("do których musisz się udać, nie możesz") say("spaść, ani zejść z konia, w innym wypadku") say("misja zostanie nie zaliczona!") say_reward("Punkty znajdują się w Dolnie Seungryoung!") end when __TARGET1__.target.arrive begin target.delete("__TARGET1__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET2__", 200, 750, 64, "Trening Konny") end when __TARGET2__.target.arrive begin target.delete("__TARGET2__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET3__", 1396, 141, 64, "Trening Konny") end when __TARGET3__.target.arrive begin target.delete("__TARGET3__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("To już ostatni punkt, wróć do stajennego!") setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) target.delete("__TARGET1__") target.delete("__TARGET2__") target.delete("__TARGET3__") end end state treningi_do_11_lvl2 begin when letter begin send_letter("Trening Konny") target.pos("__TARGET1__", 852, 1391, 64, "Trening Konny") end when button or info begin say_title("Trening Konny:") say("Aby wytrenować konia w świecie Metin2") say("musisz na nim trochę pojeździć.") say("Bierz się za to i masz tutaj 3 punkty") say("do których musisz się udać, nie możesz") say("spaść, ani zejść z konia, w innym wypadku") say("misja zostanie nie zaliczona!") say_reward("Punkty znajdują się w Dolnie Seungryoung!") end when __TARGET1__.target.arrive begin target.delete("__TARGET1__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET2__", 200, 750, 64, "Trening Konny") end when __TARGET2__.target.arrive begin target.delete("__TARGET2__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET3__", 1396, 141, 64, "Trening Konny") end when __TARGET3__.target.arrive begin target.delete("__TARGET3__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("To już ostatni punkt, wróć do stajennego!") setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) target.delete("__TARGET1__") target.delete("__TARGET2__") target.delete("__TARGET3__") end end state treningi_do_11_lvl3 begin when letter begin send_letter("Trening Konny") target.pos("__TARGET1__", 852, 1391, 64, "Trening Konny") end when button or info begin say_title("Trening Konny:") say("Aby wytrenować konia w świecie Metin2") say("musisz na nim trochę pojeździć.") say("Bierz się za to i masz tutaj 3 punkty") say("do których musisz się udać, nie możesz") say("spaść, ani zejść z konia, w innym wypadku") say("misja zostanie nie zaliczona!") say_reward("Punkty znajdują się w Dolnie Seungryoung!") end when __TARGET1__.target.arrive begin target.delete("__TARGET1__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET2__", 200, 750, 64, "Trening Konny") end when __TARGET2__.target.arrive begin target.delete("__TARGET2__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET3__", 1396, 141, 64, "Trening Konny") end when __TARGET3__.target.arrive begin target.delete("__TARGET3__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("To już ostatni punkt, wróć do stajennego!") setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) target.delete("__TARGET1__") target.delete("__TARGET2__") target.delete("__TARGET3__") end end state treningi_do_11_lvl4 begin when letter begin send_letter("Trening Konny") target.pos("__TARGET1__", 852, 1391, 64, "Trening Konny") end when button or info begin say_title("Trening Konny:") say("Aby wytrenować konia w świecie Metin2") say("musisz na nim trochę pojeździć.") say("Bierz się za to i masz tutaj 3 punkty") say("do których musisz się udać, nie możesz") say("spaść, ani zejść z konia, w innym wypadku") say("misja zostanie nie zaliczona!") say_reward("Punkty znajdują się w Dolnie Seungryoung!") end when __TARGET1__.target.arrive begin target.delete("__TARGET1__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET2__", 200, 750, 64, "Trening Konny") end when __TARGET2__.target.arrive begin target.delete("__TARGET2__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET3__", 1396, 141, 64, "Trening Konny") end when __TARGET3__.target.arrive begin target.delete("__TARGET3__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("To już ostatni punkt, wróć do stajennego!") setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) target.delete("__TARGET1__") target.delete("__TARGET2__") target.delete("__TARGET3__") end end state treningi_do_11_lvl5 begin when letter begin send_letter("Trening Konny") target.pos("__TARGET1__", 852, 1391, 64, "Trening Konny") end when button or info begin say_title("Trening Konny:") say("Aby wytrenować konia w świecie Metin2") say("musisz na nim trochę pojeździć.") say("Bierz się za to i masz tutaj 3 punkty") say("do których musisz się udać, nie możesz") say("spaść, ani zejść z konia, w innym wypadku") say("misja zostanie nie zaliczona!") say_reward("Punkty znajdują się w Dolnie Seungryoung!") end when __TARGET1__.target.arrive begin target.delete("__TARGET1__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET2__", 200, 750, 64, "Trening Konny") end when __TARGET2__.target.arrive begin target.delete("__TARGET2__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET3__", 1396, 141, 64, "Trening Konny") end when __TARGET3__.target.arrive begin target.delete("__TARGET3__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("To już ostatni punkt, wróć do stajennego!") setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) target.delete("__TARGET1__") target.delete("__TARGET2__") target.delete("__TARGET3__") end end state treningi_do_11_lvl6 begin when letter begin send_letter("Trening Konny") target.pos("__TARGET1__", 852, 1391, 64, "Trening Konny") end when button or info begin say_title("Trening Konny:") say("Aby wytrenować konia w świecie Metin2") say("musisz na nim trochę pojeździć.") say("Bierz się za to i masz tutaj 3 punkty") say("do których musisz się udać, nie możesz") say("spaść, ani zejść z konia, w innym wypadku") say("misja zostanie nie zaliczona!") say_reward("Punkty znajdują się w Dolnie Seungryoung!") end when __TARGET1__.target.arrive begin target.delete("__TARGET1__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET2__", 200, 750, 64, "Trening Konny") end when __TARGET2__.target.arrive begin target.delete("__TARGET2__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET3__", 1396, 141, 64, "Trening Konny") end when __TARGET3__.target.arrive begin target.delete("__TARGET3__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("To już ostatni punkt, wróć do stajennego!") setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) target.delete("__TARGET1__") target.delete("__TARGET2__") target.delete("__TARGET3__") end end state treningi_do_11_lvl7 begin when letter begin send_letter("Trening Konny") target.pos("__TARGET1__", 852, 1391, 64, "Trening Konny") end when button or info begin say_title("Trening Konny:") say("Aby wytrenować konia w świecie Metin2") say("musisz na nim trochę pojeździć.") say("Bierz się za to i masz tutaj 3 punkty") say("do których musisz się udać, nie możesz") say("spaść, ani zejść z konia, w innym wypadku") say("misja zostanie nie zaliczona!") say_reward("Punkty znajdują się w Dolnie Seungryoung!") end when __TARGET1__.target.arrive begin target.delete("__TARGET1__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET2__", 200, 750, 64, "Trening Konny") end when __TARGET2__.target.arrive begin target.delete("__TARGET2__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET3__", 1396, 141, 64, "Trening Konny") end when __TARGET3__.target.arrive begin target.delete("__TARGET3__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("To już ostatni punkt, wróć do stajennego!") setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) target.delete("__TARGET1__") target.delete("__TARGET2__") target.delete("__TARGET3__") end end state treningi_do_11_lvl8 begin when letter begin send_letter("Trening Konny") target.pos("__TARGET1__", 852, 1391, 64, "Trening Konny") end when button or info begin say_title("Trening Konny:") say("Aby wytrenować konia w świecie Metin2") say("musisz na nim trochę pojeździć.") say("Bierz się za to i masz tutaj 3 punkty") say("do których musisz się udać, nie możesz") say("spaść, ani zejść z konia, w innym wypadku") say("misja zostanie nie zaliczona!") say_reward("Punkty znajdują się w Dolnie Seungryoung!") end when __TARGET1__.target.arrive begin target.delete("__TARGET1__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET2__", 200, 750, 64, "Trening Konny") end when __TARGET2__.target.arrive begin target.delete("__TARGET2__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET3__", 1396, 141, 64, "Trening Konny") end when __TARGET3__.target.arrive begin target.delete("__TARGET3__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("To już ostatni punkt, wróć do stajennego!") setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) target.delete("__TARGET1__") target.delete("__TARGET2__") target.delete("__TARGET3__") end end state treningi_do_11_lvl9 begin when letter begin send_letter("Trening Konny") target.pos("__TARGET1__", 852, 1391, 64, "Trening Konny") end when button or info begin say_title("Trening Konny:") say("Aby wytrenować konia w świecie Metin2") say("musisz na nim trochę pojeździć.") say("Bierz się za to i masz tutaj 3 punkty") say("do których musisz się udać, nie możesz") say("spaść, ani zejść z konia, w innym wypadku") say("misja zostanie nie zaliczona!") say_reward("Punkty znajdują się w Dolnie Seungryoung!") end when __TARGET1__.target.arrive begin target.delete("__TARGET1__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET2__", 200, 750, 64, "Trening Konny") end when __TARGET2__.target.arrive begin target.delete("__TARGET2__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET3__", 1396, 141, 64, "Trening Konny") end when __TARGET3__.target.arrive begin target.delete("__TARGET3__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("To już ostatni punkt, wróć do stajennego!") setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) target.delete("__TARGET1__") target.delete("__TARGET2__") target.delete("__TARGET3__") end end state treningi_do_11_lvl10 begin when letter begin send_letter("Trening Konny") target.pos("__TARGET1__", 852, 1391, 64, "Trening Konny") end when button or info begin say_title("Trening Konny:") say("Aby wytrenować konia w świecie Metin2") say("musisz na nim trochę pojeździć.") say("Bierz się za to i masz tutaj 3 punkty") say("do których musisz się udać, nie możesz") say("spaść, ani zejść z konia, w innym wypadku") say("misja zostanie nie zaliczona!") say_reward("Punkty znajdują się w Dolnie Seungryoung!") end when __TARGET1__.target.arrive begin target.delete("__TARGET1__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET2__", 200, 750, 64, "Trening Konny") end when __TARGET2__.target.arrive begin target.delete("__TARGET2__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET3__", 1396, 141, 64, "Trening Konny") end when __TARGET3__.target.arrive begin target.delete("__TARGET3__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("To już ostatni punkt, wróć do stajennego!") setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) target.delete("__TARGET1__") target.delete("__TARGET2__") target.delete("__TARGET3__") end end state treningi_do_11_lvl11 begin when letter begin send_letter("Trening Konny") target.pos("__TARGET1__", 852, 1391, 64, "Trening Konny") end when button or info begin say_title("Trening Konny:") say("Aby wytrenować konia w świecie Metin2") say("musisz na nim trochę pojeździć.") say("Bierz się za to i masz tutaj 3 punkty") say("do których musisz się udać, nie możesz") say("spaść, ani zejść z konia, w innym wypadku") say("misja zostanie nie zaliczona!") say_reward("Punkty znajdują się w Dolnie Seungryoung!") end when __TARGET1__.target.arrive begin target.delete("__TARGET1__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET2__", 200, 750, 64, "Trening Konny") end when __TARGET2__.target.arrive begin target.delete("__TARGET2__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("Dobrze! Jedź do następnego punktu!") target.pos("__TARGET3__", 1396, 141, 64, "Trening Konny") end when __TARGET3__.target.arrive begin target.delete("__TARGET3__") say_title("Punkt Kontrolny:") say("To już ostatni punkt, wróć do stajennego!") setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) target.delete("__TARGET1__") target.delete("__TARGET2__") target.delete("__TARGET3__") end end state training1 begin when letter begin q.set_counter("Bo", 5-pc.getqf("kill_count")) end when 492.kill begin pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1) q.set_counter("Bo", 5-pc.getqf("kill_count")) end when enter begin pc.setqf("kill_count", 0) end when leave begin q.done() end when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Zabij Bo!") q.set_title("Zabij Bo!") q.start() end when button or info begin say_reward("Zabij Bo!") say("Zabij 5 Bo, a") say("twój egzamin na 12 poziom konia się powiedzie.") say("Nie możesz zejść, ani spaść z konia w czasie") say("treningu, w innym wypadku, będziesz musiał ") say("powtórzyć misję!") end when 492.kill with pc.getf("horse_levelup","kill_count") >= 5 begin setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) end end state training2 begin when letter begin q.set_counter("Chuong", 5-pc.getqf("kill_count")) end when 494.kill begin pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1) q.set_counter("Chuong", 5-pc.getqf("kill_count")) end when enter begin pc.setqf("kill_count", 0) end when leave begin q.done() end when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Zabij Chuong!") q.set_title("Zabij Chuong!") q.start() end when button or info begin say_reward("Zabij Chuong!") say("Zabij 5 Chuong, a") say("twój egzamin na 13 poziom konia się powiedzie.") say("Nie możesz zejść, ani spaść z konia w czasie") say("treningu, w innym wypadku, będziesz musiał ") say("powtórzyć misję!") end when 494.kill with pc.getf("horse_levelup","kill_count") >= 5 begin setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) end end state training3 begin when letter begin q.set_counter("Elit. Ork-Generał ", 10-pc.getqf("kill_count")) end when 635.kill begin pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1) q.set_counter("Elit. Ork-Generał ", 10-pc.getqf("kill_count")) end when enter begin pc.setqf("kill_count", 0) end when leave begin q.done() end when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Zabij Elit. Ork-Generał ") q.set_title("Zabij Elit. Ork-Generał ") q.start() end when button or info begin say_reward("Zabij Elit. Ork-Generał ") say("Zabij 10 Dumnych Ork-Generałów, a") say("twój egzamin na 14 poziom konia się powiedzie.") say("Nie możesz zejść, ani spaść z konia w czasie") say("treningu, w innym wypadku, będziesz musiał ") say("powtórzyć misję!") end when 635.kill with pc.getf("horse_levelup","kill_count") >= 10 begin setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) end end state training4 begin when letter begin q.set_counter("Czarny Ork", 10-pc.getqf("kill_count")) end when 636.kill begin pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1) q.set_counter("Czarny Ork", 10-pc.getqf("kill_count")) end when enter begin pc.setqf("kill_count", 0) end when leave begin q.done() end when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Zabij Czarny Ork!") q.set_title("Zabij Czarny Ork!") q.start() end when button or info begin say_reward("Zabij Czarny Ork!") say("Zabij 10 Czarnych Orków, a") say("twój egzamin na 15 poziom konia się powiedzie.") say("Nie możesz zejść, ani spaść z konia w czasie") say("treningu, w innym wypadku, będziesz musiał ") say("powtórzyć misję!") end when 636.kill with pc.getf("horse_levelup","kill_count") >= 10 begin setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) end end state training5 begin when letter begin q.set_counter("Ezot. Dręczyciel", 10-pc.getqf("kill_count")) end when 706.kill begin pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1) q.set_counter("Ezot. Dręczyciel", 10-pc.getqf("kill_count")) end when enter begin pc.setqf("kill_count", 0) end when leave begin q.done() end when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Zabij Ezot. Dręczyciel") q.set_title("Zabij Ezot. Dręczyciel") q.start() end when button or info begin say_reward("Zabij Ezot. Dręczyciela") say("Zabij 10 Ezot. Dręczycielów, a") say("twój egzamin na 16 poziom konia się powiedzie.") say("Nie możesz zejść, ani spaść z konia w czasie") say("treningu, w innym wypadku, będziesz musiał ") say("powtórzyć misję!") end when 706.kill with pc.getf("horse_levelup","kill_count") >= 10 begin setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) end end state training6 begin when letter begin q.set_counter("Szpon. Trujący Pająk", 10-pc.getqf("kill_count")) end when 2034.kill begin pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1) q.set_counter("Szpon. Trujący Pająk", 10-pc.getqf("kill_count")) end when enter begin pc.setqf("kill_count", 0) end when leave begin q.done() end when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Zabij Szpon. Trujący Pająk") q.set_title("Zabij Szpon. Trujący Pająk") q.start() end when button or info begin say_reward("Zabij Szpon. Trujący Pająk") say("Zabij 10 Szpon. Trujących Pająków, a") say("twój egzamin na 17 poziom konia się powiedzie.") say("Nie możesz zejść, ani spaść z konia w czasie") say("treningu, w innym wypadku, będziesz musiał ") say("powtórzyć misję!") end when 2034.kill with pc.getf("horse_levelup","kill_count") >= 10 begin setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) end end state training7 begin when letter begin q.set_counter("Pustynny Zawadiaka", 20-pc.getqf("kill_count")) end when 2108.kill begin pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1) q.set_counter("Pustynny Zawadiaka", 20-pc.getqf("kill_count")) end when enter begin pc.setqf("kill_count", 0) end when leave begin q.done() end when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Zabij Pustynny Zawadiaka") q.set_title("Zabij Pustynny Zawadiaka") q.start() end when button or info begin say_reward("Zabij Pustynny Zawadiaka") say("Zabij 20 Pustynnych Zawadiaków, a") say("twój egzamin na 18 poziom konia się powiedzie.") say("Nie możesz zejść, ani spaść z konia w czasie") say("treningu, w innym wypadku, będziesz musiał ") say("powtórzyć misję!") end when 2108.kill with pc.getf("horse_levelup","kill_count") >= 20 begin setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) end end state training8 begin when letter begin q.set_counter("Lodowy Golem", 10-pc.getqf("kill_count")) end when 1107.kill begin pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1) q.set_counter("Lodowy Golem", 10-pc.getqf("kill_count")) end when enter begin pc.setqf("kill_count", 0) end when leave begin q.done() end when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Zabij Lodowy Golem") q.set_title("Zabij Lodowy Golem") q.start() end when button or info begin say_reward("Zabij Lodowy Golem") say("Zabij 10 Lodowych Golemów, a") say("twój egzamin na 19 poziom konia się powiedzie.") say("Nie możesz zejść, ani spaść z konia w czasie") say("treningu, w innym wypadku, będziesz musiał ") say("powtórzyć misję!") end when 1107.kill with pc.getf("horse_levelup","kill_count") >= 10 begin setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) end end state training9 begin when letter begin q.set_counter("Walczący Tygrys", 20-pc.getqf("kill_count")) end when 2203.kill begin pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1) q.set_counter("Walczący Tygrys", 20-pc.getqf("kill_count")) end when enter begin pc.setqf("kill_count", 0) end when leave begin q.done() end when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Zabij Walczący Tygrys") q.set_title("Zabij Walczący Tygrys") q.start() end when button or info begin say_reward("Zabij Walczący Tygrys") say("Zabij 20 Walczacych Tygrysów, a") say("twój egzamin na 20 poziom konia się powiedzie.") say("Nie możesz zejść, ani spaść z konia w czasie") say("treningu, w innym wypadku, będziesz musiał ") say("powtórzyć misję!") end when 2203.kill with pc.getf("horse_levelup","kill_count") >= 20 begin setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) end end state training10 begin when letter begin q.set_counter("Płomień ", 20-pc.getqf("kill_count")) end when 2204.kill begin pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1) q.set_counter("Płomień ", 20-pc.getqf("kill_count")) end when enter begin pc.setqf("kill_count", 0) end when leave begin q.done() end when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Zabij Płomień ") q.set_title("Zabij Płomień ") q.start() end when button or info begin say_reward("Zabij Płomień ") say("Zabij 20 Płomieni, a") say("twój egzamin na 21 poziom konia się powiedzie.") say("Nie możesz zejść, ani spaść z konia w czasie") say("treningu, w innym wypadku, będziesz musiał ") say("powtórzyć misję!") end when 2204.kill with pc.getf("horse_levelup","kill_count") >= 20 begin setstate(report) end when unmount begin setstate(failure) end end state start begin when 20349.chat."GM: Wyzeruj czas testów" with pc.is_gm() begin say("Czas został wyzerowany.") pc.setqf("trening_kon", 0) end when 20349.chat."Trening Konny" begin say_title("Stajenny:") say("Treningi Konne, to zadania, dzięki") say("którym twój koń nabędzie lepsze") say("umiejętności i co za tym idzie") say("dostanie większy poziom.") say_reward("Czy chcesz trenować konia?") local s = select("Tak!", "Nie!") if s == 2 then return elseif s == 1 then say_title("Stajenny:") if pc.get_horse_level() > 20 then say("Nie możesz już trenować konia!") say("Masz maksymalny poziom!") return end if get_time()<pc.getqf("trening_kon") then local roznica = pc.getqf("trening_kon") - get_time() local minuty = roznica/60 local minuty2 = math.floor(minuty) say("Musisz poczekać,") say("aby powtórzyć trening.") say("Wróć do mnie za: "..minuty2.." minut!") say("") return end if horse.get_stamina_pct()<=10 and pc.get_horse_level() > 0 then say("Twój koń jest zbyt wyczerpany.") say("") return end if horse.get_health_pct()<=10 and pc.get_horse_level() > 0 then say("Twój koń jest zbyt wyczerpany.") say("") return end if pc.countitem("50050")<1 then say("Musisz posiadać Medal Konny.") say("") setstate(need_item50050) return end horse.ride() say("Więc chcesz konia") say("do dalszego kształcenia!") say("Dlatego masz tutaj jest twoje") say("zadanie.") if pc.get_horse_level() > 0 then say("Ale uważaj, nie możesz spaść, ani zejść z konia!") say("") end if pc.get_horse_level()==0 then setstate(treningi_do_11_lvl0) elseif horse.get_level()==1 then setstate(treningi_do_11_lvl1) elseif horse.get_level()==2 then setstate(treningi_do_11_lvl2) elseif horse.get_level()==3 then setstate(treningi_do_11_lvl3) elseif horse.get_level()==4 then setstate(treningi_do_11_lvl4) elseif horse.get_level()==5 then setstate(treningi_do_11_lvl5) elseif horse.get_level()==6 then setstate(treningi_do_11_lvl6) elseif horse.get_level()==7 then setstate(treningi_do_11_lvl7) elseif horse.get_level()==8 then setstate(treningi_do_11_lvl8) elseif horse.get_level()==9 then setstate(treningi_do_11_lvl9) elseif horse.get_level()==10 then setstate(treningi_do_11_lvl10) elseif horse.get_level()==11 then setstate(training1) elseif horse.get_level()==12 then setstate(training2) elseif horse.get_level()==13 then setstate(training3) elseif horse.get_level()==14 then setstate(training4) elseif horse.get_level()==15 then setstate(training5) elseif horse.get_level()==16 then setstate(training6) elseif horse.get_level()==17 then setstate(training7) elseif horse.get_level()==18 then setstate(training8) elseif horse.get_level()==19 then setstate(training9) elseif horse.get_level()==20 then setstate(training10) end end end end state need_item50050 begin when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Medal Konny") q.set_title("Medal Konny") q.start() end when button or info begin say_reward("Medal Konny") say("Przejdź do Lochu Małp") say("i zdobądź Medal Konny.") setstate(start) q.done() end end state failure begin when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Trening nie udany!") q.set_title("Trening nie udany!") q.start() end when button or info begin say_reward("Trening nie udany!") say("Spróbuj ponownie poźniej.") say("") setstate(start) q.done() end end state report begin when letter begin local v=find_npc_by_vnum(20349) if 0==v then else target.vid("__TARGET__", v, "") end end when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Powrót do stajennego!") q.set_title("Powrót do stajennego!") q.start() end when button or info begin say_reward("Powrót do stajennego!") say("Wróć do stajennego.") end when __TARGET__.target.click begin target.delete("__TARGET__") say("Wszystko poszło dobrze?") say("Skoro wykonałeś zadanie") say("TRENINGOWE.") say("Twój wynik pojawi się na medalu konnym.") pc.setqf("kill_count", 0) setstate(reward) q.done() end end state reward begin when letter begin setskin(NOWINDOW) makequestbutton("Wynik audytu") q.set_title("Wynik audytu") q.start() end when button or info begin say_title("Wynik audytu") say("") pc.setqf("trening_kon", get_time()+2*60*60) if horse.get_level()<=10 and pc.get_horse_level() > 0 then if pc.countitem("50050")>=1 then say_reward("Trening Udany!") say("Konia możesz trenować co 2 godziny, ") say("wróć do stajennego za ten czas!") horse.unride() horse.advance() horse.ride() setstate(start) q.done() else say("Nie masz Medalu Konnego!") end elseif pc.get_horse_level() == 0 then if pc.countitem("50050")>=1 then say_reward("Trening Udany!") say("Konia możesz trenować co 2 godziny, ") say("wróć do stajennego za ten czas!") horse.unride() horse.advance() horse.ride() setstate(start) q.done() else say("Nie masz Medalu Konnego!") end elseif horse.get_level()>20 then say("Twój koń osiągnął już maksymalny poziom!") elseif (horse.get_level()>=11 and horse.get_level()<=20) then say_reward("Trening udany!") if pc.countitem("50050")>=1 then pc.removeitem("50050", 1) horse.unride() horse.advance() horse.ride() say("Konia możesz trenować co 2 godziny, ") say("wróć do stajennego za ten czas!") say_reward("Jeżeli nie masz książki odbierz ją od stajennego!") say("") setstate(start) q.done() else say("Hmm, a gdzie medal konny ?") say("Musisz go mieć!") end end end end state __COMPLETE__ begin when enter begin q.done() end end end Odnośnik do komentarza
Alestia.pl Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 http://wklej.to/I72cj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.