Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Auto it i margonem

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chciałbym napisać expbota do gry przegladarkowej margonem.pl

Czytałem trochę o autoit ale jestem w tym zielony.

Nie mogłem znaleść poradnika który opisałby jak stworzyć bota.

wszystkie tuty jakie czytałem opisują funkcje i możliwości autoit a nie jest opisane jak go używać.

1.Chcąc stworzyć bota,nie wiem od czego zacząć.

****************************************************************************************************************************
Nie wiem jak to zrobić że np. : Robie sobie GUI i robie tam załuszmy 3 klawisze .

"Start" , "stop" i " Exit" i chce zeby kazdy za cos odpowiadał,
Exit za wyjscie
stop za zatrzymanie wszystkiego
i start za odpalenie bota.

JAK TO ZROBIC?

Bo jak stworze GUI to moge sobie tam dobierać jakie klawisze chce itp ale nie wiem jak zrobić zeby dany klawisz odpowiadał za jakaś akcje.

Chodzi mi o to ze np : klikam "START" w moim zrobionym z trzema guzikami GUI (start,stop,exit) i odpala sie np firefox.
*****************************************************************************************************************************

Drugie pytanie brzmi:

*****************************************************************************************************************************
2.jak zrobić zakladke w oknie GUI?
Że ,np: Byłyby 3 zakladki , w 1 byłby autologin , w drugiej miejsce expa: , a w trzeciej cos tam.