Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Zostane] Administratorem forum, Grafikiem.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1388421395-U1063933.png

No siema.

Także ja jestem harnaś.

Jeżeli chodzi o grafike to jestem amatorem, moje prace są chujowe, ale do rzeczy.

Oczekuje skończonego projektu, albo takiego który jest w fazie końcowej.

Wynagrodzenie chyba jest wiadome, aczkolwiek można się dogadać zawsze.

Moje prace nie są na poziomie Zielska, Kurlza, Wrednej czy innych grafików po studiach, ba... są dość chujowe ^^

Nie wykonuje layoutów bo jeszcze tego nie potrafie

Mogę wykonać prezentacje, jakieś bajery do klienta, loga, sygnatury ewentualnie coś edytować i tak dalej.

Kilka prac

1388421621-U1063933.png

----

1629972.jpeg

1644301.jpeg

----

tu jeszcze jakies niedokonczone prace...

Również zajmuje się administracją forum i nie, moja wiedza nie ogranicza się do tworzenia działów czy dodania nowych rang, wiec jak coś moge też pomóc oczywiscie całkowicie za darmo.

kontakt:

gg 49423322

l8jIhdD.png

FORGEJM PAŁER

Opublikowano

masz rację, zielsko się przy tobie chowa.. :) oczywiście polecam, profesjonalista.. ! :)

Opublikowano

Jak najbardziej polecam Harnasia, wykonał kilka prac dla mnie i mojego znajomego.

Opublikowano

Nie polecam.

Koleś ma brak kultury oraz jego zachowanie jest na poziomie 10 latka oraz lubi wymyślać nie stworzone historie.

yt1f.png

Opublikowano

Nie polecam.

Koleś ma brak kultury oraz jego zachowanie jest na poziomie 10 latka oraz lubi wymyślać nie stworzone historie.