Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tanie dobre słuchawki douszne

Shahi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, j/w.

Nie znam się jak by co.

Do 50 zł, max 60 z kurierem

Jak zły dział to proszem przenieść

Szukam tanich, dobrych słuchawek dousznych, których chcę używać podczas korzystania z telefonu i komputera.

Co rozumiem jako dobre: mają być głośne. Aktualnie mam takie gówna po 19 zł, które na ustawieniach regulacji głośności w komputerze z poprzednich słuchawek ledwo działają, wszystko muszę podgłośnić.

Przy utrzymaniu dużej głośności chcę słyszeć WSZYSTKIE dźwięki. Bassy nie bassy, nie znam się, w każdym razie na poprzednich słuchawkach wszystko było okej, w grach odgłosy otoczenia mi wystarczały, dźwięki muzyki wspaniałe, a teraz.... wszystko jakby wygłuszone... jakbym w jaskini słuchała czy coś :/

Poprzednie słuchawki się porwały ;x a były bosskie... miałam je dołączone przy kupnie telefonu samsung, więc nie znam modelu, a szkoda.

Moim drugim wyznacznikiem ideału są słuchawki PHILIPS SHE1350 (mam ich pudełko sprzed 2 lat chlip), kupowałam ich co najmniej 2 pary, dźwięk w nich również mi odpowiadał a kosztowały 21 zł (ale cóż, też były nietrwałe). Niestety w moim zadupiu już ich nie sprzedają, nie ma zresztą żadnego większego wyboru. Znalazłam je w necie trochę taniej ale jeżeli brać dostawę kurierem to wychodzi 30 zł najmniej, to chyba lepiej zainwestować w coś lepszego.

Bazując na powyższych kryteriach proszę kogoś kto się zna o polecenie mi dobrego modelu ;) Najlepiej z linkiem do sklepu internetowego.