Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[P] Odzyskanie konta

wilkolak241

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z odzyskaniem konta tankgirl105 ,więc przy rejestracji podałem email istniejący przez 3 minuty nexon sie ogarną i teraz nie mogę zalogować sie na moje konto PMOCY!!!!

2eciz4o.jpg

Opublikowano

Musisz napisać na support z prośbą o dane do konta.

Opublikowano

Ha! no właśnie tylko ja jestem zielony w tych sprawach dlatego mógł byś jakoś opisać co i jak ?

2eciz4o.jpg

Opublikowano

Valze super dzięki tylko ,że ja właśnie nie moge sie zalogować na ich strone z tego konta

2eciz4o.jpg

Opublikowano

żeby napisać do niech do supportu przez tą strone która jest podana w TuT-cie nie trzeba być zalogowanym ;)

miałem ten sam problem i oddali mi konto :).

Opublikowano

O a co napisałeś w treści ? :P

No i tak jest takie okienko ,że mam wpisać email konta a jak jak go nie znam ?

2eciz4o.jpg

Opublikowano

umiesz ang. na poziomie podstawowym oraz polski ?

tam wpisujesz tylko e-mail kontaktowy ! gdzieś Ci dane muszą wysłać, nie ?

Napisałem, że miałem przerwę 5 miesięcy i kiedy chciałem, znów zacząć grać to zaskoczono mnie tą " aktualizacja ". Przez ten długi czas zapomniałem danych do konta itp.

Oni Ci potem wysyłają taki "test" z pytaniami, na które powinieneś odp dotyczące twojego konta.

Na przykład :

• przybliżona data utworzenia konta
  • jakimi sposobami najczęściej płaciłeś nx i jak masz to wyciągi tzn np.: numer psc albo telefonu
  • jaką miałeś rangę NX