-
👋 Witaj na MPCForum!
Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎
- ✅ Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
- ✅ Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
- ✅ System prywatnych wiadomości
- ✅ Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
- ✅ Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy
👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!
Zarejestruj się teraz
- 0

Pytanie
JaguarPL
JaguarPL
Witam. Na wstępie od razu mówię że w sprawach sprzętów komputerowych jestem nieco zielony. Ale do rzeczy:
Ogólnie mam przeciętny komputer, jednak jakoś od czerwca jest z nim tragicznie. Zaczął ZNACZNIE wolniej pracować. I może nie tyle wolniej, co strasznie tnie. Niedawno, kiedy czyściłem komputer, zauważyłem, że procesor wygląda jakby był lekko stopiony. I dziwi mnie to, ponieważ komputer nie był katowany "ciężkimi" grami, więc nigdy się nie przegrzewał. Zastanawia mnie jednak to, że raz potrafi płynnie puścić grę (włączona tylko gra, nic więcej), a raz potrafi tak niemiłosiernie ciąć, że nie da się grać. Od czego to może zależeć?
Teraz pare przykładów wolnego pracowania/ścinania:
1. Kiedyś normalnie od razu otwierał przeglądarkę, można było śmiało śmigać po kilku kartach z procesami w tle, a teraz bez żadnego procesu w tle, włacza się długo i zeby ładnie szło mozna odpalic max 3 karty z lekkimi stronami.
2. Kiedyś odpalałem grę "WarRock" na luzie, mapy chodziły czysto z GG/Skype/Chrome w tle, można było łatwo minimalizować, teraz przy samym WarRocku ledwo włącza się przeglądarka.
3. Przy SAMYM League of Legends z wyłączonym "Lolclient.exe" nie ma co liczyć na zminimalizowanie, bo komputer się zwiesi.
4. Kiedyś zwykłe pojedyncze aplikacje włączało się i zamykało normalnie, płynnie, tak jak powinno być, a teraz nawet otwarcie notatnika trochę przycina i kiedy go zamknę, pulpit się ładuje..
Pomocy. Co można zrobić żeby lepiej chodził? Bo skoro czasem chodzi dobrze, to coś chyba jest na rzeczy.