Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Wytłumaczcie mi !

TheMatrixen

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Jestem nowy w lol'u i bardzo proszę was o wytłumaczenie mi jak poprawnie grać by wygrać

co oznaczają jakieś tam zwroty skróty i h** wie co jeszcze.

O co chodzi w bronzie i jakiś innych i jak to zdobyć.

I jak poprawnie się posługiwać postaciami (chodzi o klasy np.mag ,... )

Dziękuje i Lajk za wytłumaczenie :)

Proszę o cytowanie moich postów jeżeli kierujesz odpowiedź w moją stronę. Dziękuje!

Opublikowano

Skróty... w lolu posługujemy się skrótami aby nie marnować czasu na pisanie całych zdań, bo w lolu każda sekunda jest cenna.

Słowniczek znajdziesz w tutorialach

Brąz to najbardziej gówniana za przeproszeniem dywizja, trafiają tam same słabiaki. Zdobyć ją możesz przegrywając rankedy klasyfikacyjne

Zazwyczaj jest takie ustawienie

Adc & Support BOTLANE

Mag, czarodziej czy jak to tam nazywasz MIDLANE

Tank TOPLANE

Tank z damagem JUNGLE

Opublikowano

Witam !

Jestem nowy w lol'u i bardzo proszę was o wytłumaczenie mi jak poprawnie grać by wygrać

co oznaczają jakieś tam zwroty skróty i h** wie co jeszcze.

O co chodzi w bronzie i jakiś innych i jak to zdobyć.

I jak poprawnie się posługiwać postaciami (chodzi o klasy np.mag ,... )

Dziękuje i Lajk za wytłumaczenie :)