Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Kto umie i nauczy ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema szukam osoby która umie programować Pluginy,Skrypty dla naszych serwer'ów minecraft (Bukkit). Bardzo bym chciał żeby mnie też nauczył bo jestem kompletnie zielony ._. A gdyby mnie np nauczył i ma własny serwer bo byśmy razem pisali pluginy na jego serwer :DD

:rolleyes:

Opublikowano

Po pierwsze musisz znać angielski, nie koniecznie perfekcyjnie, ale przynajmniej średnio.

Po drugie jeśli chcesz pisać pluginy musisz nauczyć się javy, tutaj mogę polecić tą stronę:

http://javastart.pl/

Po trzecie musisz zapoznać się z dokumentacją bukkita:

http://jd.bukkit.org/rb/apidocs/

I to tyle, nie warto uczyć się od kogoś tak w sensie rozmowa z drugą osobą bo nie nauczysz się wszystkiego, a tak za darmo masz kurs javy, a w dokumentacji potem szukasz już tylko tego co Ci jest potrzebne.

Opublikowano

Nauczyć się nie jest tak szybko jak można sobie to wyobrazić ;) Jeśli umiesz Jave podstawy to już z górki a jak nie to zacznij od javastart.pl nauka (zależy) zajmie ci parę tygodni a później jeszcze tworzenie pluginów pod bukkit'a (polecam ci grzegorz20475)

A jeśli chcesz to mogę ci napisać plugin właśnie piszę taki prosty ;) Jak co to pisz na pw :D Pzdr ^^

Opublikowano

Ja chętnie pomogę Ci pisać skrypty w pluginie Skript ;)

|----Jedyny serwis z darmowymi skinami!----|

|------------Darmowe-Skiny.PL---------------|

|----Skiny i przedmioty do CS:GO, TF2----|

|------------------------------------------------|