Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]NA PEWNO?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej ;)

Po dłuższym czasie grania w róóóóóóóóżne gry postanowiłam pomyśleć o WoWie globalu. Niestety wszyscy wiemy, że jest on odpłatny. Więc takie standardowe zapytanie - czy opłaca się wydać dość sporą sumę pieniędzy, aby grać w tą grę?

Od razu odpowiadam na wszelkie złośliwości - jeśli tematów były tysiące - nie widziałam ich, bo dopiero teraz zainteresowałam się tym działem.

Parę informacji o mnie.

1. Jestem zupełnie zielona, jeśli chodzi o Wowa.

2. Nacisk kładę na grę zespołową, czyli znajomi/gildia i rajdy/instancje - jakkolwiek się tutaj nazywają :P

Czy dość długo trzeba grać, aby dostać się do jakiejś wartej uwagi gildii?

3. Czy pety, wierzchowce są drogie i czy jest jakiś sposób aby dostać je inaczej niż za realne pieniądze?

Wszystkim za potencjalne odpowiedzi dziękuję,

Pozdrawiam,

Frytka

Opublikowano

Hmm zacznijmy od tego, że dwumiesięczny abonament kosztuje 80 zł i dla osoby pracującej jest to niewiele. Teraz jest świąteczna wyprzedaż i mists of pandarie można kupić za niecałe 55zł a BattleChest czyli (Vanilla TBC WOTLK I CATA i 30 dni grania) kupisz już za 40-50 zł także koszt wynosi +100zł.

Do tych informacji twoich:

1.Grę pojmiesz w miesiąc :P

2.Jeśli kupisz wowa i już go zarejestrujesz to będziesz mogła zaprosić swojego kolegę do gry jeśli kupi on battlechest'a to bedziecie dostawać exp x3 i co 2 lvl upgrade, działa to do 80 lvl. Jesli twoj kolega kupi mists of pandarie otrzymasz mounta :) do wyboru