Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] WOT radzieckie czołgi.//pomoc

sotoran

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Otóż dość mało doświadczenia brakuje mi do big gana przy kv 1s i teraz zastanawiam się jakie mody zainstalować żeby lepiej się grało.Może jakiś celownik ? Jestem początkujący i nie znam weak pointów danych czołgów. Proszę o jakąkolwiek pomoc.

ew jakiś link do moda dobrego dla początkujących

Opublikowano

jeden gracz na yt miał taki fajny prostokątny celownik i to wyglądałoby jak by takie auto celowanie... inni też piszą żeby nie używać auto celowania, nie wiem nie wiem proszę o porady.

@ew jeszcze taki dotatek który pokazuje z jakim czołgiem aktualnie walczę.

@ew2 czym różnią się pociski HE i ap jakie są ich pełne nazwy

Opublikowano

jeden gracz na yt miał taki fajny prostokątny celownik i to wyglądałoby jak by takie auto celowanie... inni też piszą żeby nie używać auto celowania, nie wiem nie wiem proszę o porady.

@ew jeszcze taki dotatek który pokazuje z jakim czołgiem aktualnie walczę.

@ew2 czym różnią się pociski HE i ap jakie są ich pełne nazwy

Absolutnie nie używaj auto celowania.

HE = OB = Odłamkowo Burzące AP = PP = PrzeciwPancerne.

Co do modów, to zapraszam do spisu:

http://www.mpcforum.pl/topic/1082528-spis-modyfikacji-na-wersje-810/

Lub wybierz gotową paczkę modów:

www.mpcforum.pl/topic/1111215-spis-paczek-modow/

Polecam paczkę Jarka.

Opublikowano

Pocisków HE używa się do dobijania czołgów, które mają bardzo mało HP lub do zbijania cap`a.