Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Kupno telefonu ;)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

z racji tego, że są święta, trochu mamony wpadło do kieszeni, postanowiłem kupić telefon.

Nie jestem maniakiem telefonów, ale mój który mam obecnie powoli się sypie i czas na zmianę.

Nie znam się zbytnio na telefonach, które lepsze itd. Chciałbym kupić coś używanego na allegro,

zależy mi na tym żeby miał wifi i androida, nie musi być mega dobry bo tak jak mówiłem, nie zależy mi na najnowszych telefonach,

bajerach itd. Wifi potrzebne żeby ułatwić sobie życie w szkole xD Nie chce żadnego wysuwanego, otwieranego, bardziej dotykowy.

Cena jaka mnie interesuję to gdzieś tak 250zł +/-. Nie chce wydawać więcej floty na coś do czego nie przywiązuje dużej wagi :)

Myślałem nad tipo. Czekam na propozycję :)

//gif w sygnie

F.

RZAL :<

Do u wanna fight with me?

Opublikowano

Sony xperia J można kupić już za jakieś 450zł, świetny smartfon jak za ta kasę.

Czytaj uważnie ze zrozumieniem, nie wydam 450zł na telefon, bo nie jest to dla mnie rzecz którą muszę mieć taką drogą. Nie zależy mi na tym.

Wole poświęcić pieniądze na coś do czego przywiązują większą wagę.

//gif w sygnie

F.

Opublikowano

Samsung Galaxy Y też ma mało ramu, a jak jest z tym Galaxy mini 2?

Mi zależy w sumie na tym żeby miło przeglądało się internet, może jakieś youtube, facebook i nie raz jakieś gierki i tyle.

@EDIT

Może jednak bym się skusił na tego Samsunga Galaxy Young, co o nim powiecie?

On ma procka 1ghz i 512 ramu czy 768mb? :)