Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nudy...czym się zająć

mario22455

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnimi czasy nie mogę sobie znaleźć żadnego zajęcia, ciągle nudy. Co możecie mi polecić do zajęcia na dłuższą metę. Jestem początkującym informatykiem. Co polecicie? Myślałem na blogiem, filmami na yt. Czy to dobry pomysł ?

... May the odds be ever in your favour ... All you need is love ... Now boy, now you own me ...

Opublikowano

Ja ci polece SpeedCubing - układanie kostki rubika na czas, ja siedzę w tym rok i potrafię do dzisiaj po 5godzin dziennie układać różne kostki ;)

Możesz napisać strone, też dobre zajecie lub pobaw sie grafika ;)

Opublikowano

Zależy co chcesz nagrywać na YT, jeśli Majnkraft to odpuść.

Nie mam nic do tej gry ale nigdy bym się nie podjął nagrywanie jej.

Idź do pracy.

Aha, tylko gdzie?

Ja ci polece SpeedCubing - układanie kostki rubika na czas, ja siedzę w tym rok i potrafię do dzisiaj po 5godzin dziennie układać różne kostki ;)

Możesz napisać strone, też dobre zajecie lub pobaw sie grafika ;)

Nawet ciekawa propozycja, muszę tylko kostkę kupić :D. A co do strony to mam taki zamiar tylko musiałbym wymyślić temat bo tego już jest dużo :) Leci like.

Czekam na dalsze odpowiedzi.

///Pzdr. mario22455

... May the odds be ever in your favour ... All you need is love ... Now boy, now you own me ...

Opublikowano