Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q] Powrót do gry

Bobson.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema.

Jak zawsze na święta mam ochotę grania w CA, nie wiem jak wy.

Gram w sumie już w niego od 2011 roku na 3 kontach. Obecnie mam COMMAND SERGEANT MAJOR II i 38 k GP.

Nie mam zielonego pojęcia co sobie kupić aby popykać na pewno będzie to G36e a reszta ?

Jakie są teraz eventy, co poradzicie. Jakieś zmiany po roku ?

nowe bornie etc. ?

z góry dzięi

2utq9g5.png b6u4qg.png
Opublikowano

Aktualnie są exp eventy, z gp to bida bo nexon stawia na cash, co do eq to zależy co będziesz grał, elimki no to jakąś arkę/snajperkę, czarny nade, coś do speeda. Trochę nowych mapek, nowy spec za nx, trochę broni też, ostatnio rozdawali famasa i tt pistol na perma, było tam parę wyprzedaży permów za gp ump, l96a1, a w styczniu zbliżają się 5 urodziny nexona więc też może coś będzie.

Opublikowano

Nowy wygląd menu, nowe tryby, mapy. Kilka dni temu spatchowali mineshoting, ale 2 dni później znowu przywrócili więc nie wiem jak będzie ostatecznie, wyłączyli mikrofon, bo 100 osób na forum napisała że nie używa mikrofonu.

Jak jeszcze coś mi się przypomni to dam edita.

Opublikowano

W sumie to nie dodali ciekawych rzeczy. Dodali parę broni za nx, ale nie na perma. Teraz np można kupić kolorek za 9k czy granata za 11k. Co do broni za GP, to już zależy od gustu. Duży recoil to np g36e, a mały m4a1. A czy na 2 slot smg lub SR to musisz sam ocenić. Jak smg to ump, a jak sr to chyba tylko l96a1 masz z tych lepszych.

674071459604241683421.gif