Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Własny server

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanka dotyczące mojego tematu. Mianowicie nie znalazłem nic co mogłoby mi pomóc na forum, a przynajmniej mi się tak wydaje.

Jestem zielony i nigdy nie miałem doczynienia z własnym serverm.

Poszukuję serverów do postawienia pod 3.3.5a, pre Cata i Cata (nie wiem czy już można na last patchu cata stawiać)

Która baza najlepsza?

-Rzecz jasna chciałbym mieć zabezpieczenie przed hackami

-Chciałbym żeby moby nie 'latały', o ile to jest wogóle wykonalne

-Żeby nie było niezapowiedzianych crashy...

-Oczywiście jak największą ilość działających skryptów, jednak domyślam się, że można poszperać w necie i coś dokleić z innych gotowców.

No i ponawiam pytanie, który emu najlepszy, czy jest znacząca różnica przy wyborze?

Opublikowano

Jeżeli robisz to sam to Cata od razu sobie odpuść a szczególnie na patchu 4.3.4 bo byś musiał to wszystko łatać przez kilkadziesiąt lat.

No spoko, a wiesz może co z WOTLK i Pre Cata?

Opublikowano

Poszukaj w internecie wiadomości na temat Trinity Core czy jak mu tam było więcej co pomóc nie mogę. Aktualnie nie ma sensu tworzyć serwerów np. na patchu 3.3.5a ponieważ ciężko pędzie się przebić przez Sunwell który posiada dwa realmy ( jeden blizzlike a drugi high rate), na tbc też nie ma za bardzo co liczyć bo ludzie są teraz bardziej leniwi a ten dodatek wymagał trochę pracy. Podsumując będzie Ci ciężko przebić się przez już istniejące polskie serwery chyba że masz cos ciekawego do zaoferowania.