Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Prośba o pomoc, jak usunąć bana, juz 3h nie moje

Novus Ordo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie, bardzo bym prosił o rozpoznanie rodzaju bana, ja osobiście zgłupiałem, lecz przyznaje się bez bicia, że jestem w tym temacie dosyć zielony, otóż sprawa wygląda nastepująco;

Posiadam komputer A(główny) i B(drugi) oraz mobilny internet orange i internet który dochodzi poprzez kabelek od firmy, która znajduje się obok.

Usiadłem na komputerze B, odłączyłem internet od firmy i podłączyłem orange, odpaliłem CS 1.6 ( non steam ) i wszedłem na server, za chwile dostałem bana ( wydawało mi się, że orange mobilny ma zmienne IP, myle się? ) Zresetowałem połączenie orange lecz ban jest nadal, wykonałem reinstalkę CSa ( nie będąc przekonany, czy na pewno znlazłem odpowiednie cfg, czy banned.cfg, listip.cfg nie widzę nigdzie ) i ban jak był tak jest dalej, dlatego przeniosłem się na 2 PCta, niestety z podobnym skutkiem. Czy ktoś wie jak pozbyć się tego bana?

Wskazówka: Gdy wchodze na server poprzez STEAM na tym samym IP to bana nie ma, ktoś wie o co chodzi?

Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam

P.S. Ban nie jest na nick

P.S.2 Ciągle szukam i staram się to załatwić we własnych zakresie, na stronie jest napisane, że ban jest na SteamID ( mogłoby się zgadzać bo jak wchodze przez STEAM CS to działa ), jak się go pozbyć? Podkreślam, że jest to NS.

Opublikowano