Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Do kiedy można poprawic oceny i...?

Loocker

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko!

Do kiedy można poprawić oceny ? Jestem w technikum informatycznym . Jestem zagrozony z 5 przedmiotów i z 1 jesten nieklasyfikowany.

1. Do kiedy można poprawić oceny?

2. Mogę zdać z 1 jedynką? Jeżeli w gimnazjum zawsze zdawałem normalnie, nigdy z 1 na koniec roku ani na półroczne.

3. Co z tym nieklasyfikowaniem? To jest tak, że nie byłem na 50% lekcjach tak? Jak napiszę parę kartkówek itp. i będę miał oceny dobre, to to mi zniknie?

skpUo.png

Opublikowano

Możesz zdać z jedną jedynką, bierzesz wtedy warunek ale tą jedynke poprawiasz albo na poprawce w sierpniu albo w next klasie.

A jak masz nieklasyfikowanie to bedziesz pisać egzamin klasyfikacyjny z całego roku.

A oceny mozesz poprawiać do konca roku :)

l8jIhdD.png

FORGEJM PAŁER

Opublikowano

Siemanko!

Do kiedy można poprawić oceny ? Jestem w technikum informatycznym . Jestem zagrozony z 5 przedmiotów i z 1 jesten nieklasyfikowany.

2. Mogę zdać z 1 jedynką? Jeżeli w gimnazjum zawsze zdawałem normalnie, nigdy z 1 na koniec roku ani na półroczne.

3. Co z tym nieklasyfikowaniem? To jest tak, że nie byłem na 50% lekcjach tak? Jak napiszę parę kartkówek itp. i będę miał oceny dobre, to to mi zniknie?

1. Oceny można teraz ten tydzień i po świetach masz chyba jeszcze parę dni. Tak jest przynajmniej u mnie. ;)

2. Jeśli masz 1 na półrocze, to prawdopodobnie będziesz pisał poprawkę z całego semestru.