Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ] Lucian czy Caitlyn ?

MrPatrick

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam do was pytanie Lucian Czy Caitlyn kupić ?
Widze że wiele osób gra Lucianem na ADC i Caitlyn też dlatego zwracam się do was .

212z9rs.jpg

Opublikowano

Gram ADC od półtora roku i powiem tak.

Luciam Agressive lane ,bez counter picka . Jak się oczywiście go dobrze ogarnia ,ale dostaje 1/3 nerf dmg na q więc nwm

Caitlyn Passive lane ,prawie każdy ją countruje tzn Jak caitlyn countruje vayne ,a enemy vayne ogarnia jak skurwy syn ,to cait ssie pałke , tak samo z ezem . Więc lucian

kxAyLut.png

Opublikowano

Gram ADC od półtora roku i powiem tak.

Luciam Agressive lane ,bez counter picka . Jak się oczywiście go dobrze ogarnia ,ale dostaje 1/3 nerf dmg na q więc nwm

Caitlyn Passive lane ,prawie każdy ją countruje tzn Jak caitlyn countruje vayne ,a enemy vayne ogarnia jak skurwy syn ,to cait ssie pałke , tak samo z ezem . Więc lucian

okej jest możliwość z tb zagrać ?

212z9rs.jpg

Opublikowano

Wg. mnie lucek o wiele,wiele lepiej się spisze w late gdy złapiesz feed'a w early,z kolei Cait łatwo zdobyć tego feed'a,ale w late nie ma szczególnych skilli do carrowania.

Więc Lucian.

Opublikowano

Tak Lucek potrafi wycarrować grę, jest mobilny zadaje spory dmg po złapaniu tego pierwszego feeda ;)

Ja bym kupił Luciana, co prawda ja kupiłem Cait, ale było to jeszcze przed jego wyjściem ;)

Są ludzie, których uprzejmość gorsza jest od bezczelności.

Pomogłem ? Zostaw po sobie ślad :)

Opublikowano