Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] MySQL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, miło mi.

Meczę sie z tym problemem juz pare godziny, nie wiem jak to naprawic ponieważ jestem nowy w te klocki.[Zielony of metin;D]

ss'y tutaj.

rncs.png

Skonfigurowane jest? wiec gdzie leży błąd w plikach ktory uzywam, mysle ze w nich jest np mysql? ale jak mam otworzyc to zeby, moglem zalozyc konto przez "F,BSD", za wszelką pomoc dziękuje, Zajmuje sie grafiką i HTML/PHP/Design.

Inaczej opisane, korzystalem z tego i tego. - http://www.mpcforum.pl/topic/579067-dl-pliki-serwerowe-by-taki-niesmialy/

Z tego korzystam[TUT] - http://www.mpcforum.pl/topic/1100356-tut-jak-zrobic-serwer-na-plikach-taki-niesmialy/

Zajmuje się pisaniem różnych skryptów, stron internetowych profesjonalnie (Symfony lub bez framework)

Wszystkich zainteresowany, zapraszam na priv lub kontaktować się ze mną poprzez skype.

Wykonam także layout (.psd)

Opublikowano

Netmask ma byc 255.0.0.0 tzn. pierwsze 255 zostawiasz reszte zmieniasz na 0.

1.Nie rozumiem co ma "255.0.0.0" do problemu z połączeniem sie MYSQL "10060" - w knightonline znaczy to uzywany/zablokowany port, czy cos w tym stylu, a jak widac w port map odblokowany.

TO SAMO.

Zajmuje się pisaniem różnych skryptów, stron internetowych profesjonalnie (Symfony lub bez framework)

Wszystkich zainteresowany, zapraszam na priv lub kontaktować się ze mną poprzez skype.

Opublikowano

Ok, connect, ch*j wie co bylo nie tak, !WAZUP.

---- mogł bys dac mi ss'y jak wygląda jak serwer sie odpala? succes?.