Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Serwer minecraft na modach.

Deporx

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam dosyć nietypowe pytanie, jestem trochę zielony w tych sprawach więc sory za męczarnie xD

Otóż mam zamiar zakupić serwer 5 slotów, by pograć sobie ze znajomymi. Założenie zwykłego serwera nie robi mi problemu, lecz planuje założyć ten serwer z modami.

Moje pytania są takie:

W jaki sposób mogę to zrobić.

I drugie:

Jakim launcherem można uruchomić takowy serwer.

Wiem, że coś z MCPC + ale nie ogarniam jeszcze za bardzo. Proszę o odpowiedź! Daje plusy.

Z góry dzięki!

Opublikowano

Zakładam, że wiesz jak instalować mody a nie tylko zyczu czy optifine.

Musisz mieć na hostingu możliwość wgrywania własnych plików serwera (np. Mine24)

Tu masz link do plików na wersję 1.6-1.6.4

http://ci.md-5.net/job/MCPC-Plus/

Domyślnie jest 1.6.4, a jak chcesz mieć np. 1.6.2 musisz poszukać w starszych buildach (lewy dolny róg, lista).

Po pobraniu zmieniasz nazwę na tą z poprzedniego pliku (np. minecraft_server.jar), usuwasz plik z serwera, wklejasz pobrany i uruchamiasz.

Jak ci się załaduje to wyłączasz, następnie do nowoutworzonego folderu mods wklejasz pliki z modami. Co ważne na kompie i na serwie muszą być te same pliki (chyba że autor modu zaleca inaczej). Ogólnie to zawsze warto otworzyć readme.txt lub na stronce przeczytać, jak się powinno instalować.

Ostatnio są problemy z bibliotekami na wersję 1.6.2, ale niedługo powinni to naprawić.

Opublikowano