Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Mały problem..

Gesik1993

Pytanie

Opublikowano

Cześć mam sprawę powiem krotko jestem zielony w sprawach komputera ich części cenach i jakości , od jakiegoś czasu pogrywam w Counter-Strike Global Offensive mam duże spadki fpsow i ataki lagow podczas gry i mam do was jedno pytanie czy komputer Da rade normalnie "pociągnąć " tą grę czy poprostu trzeba kupić nowy lub zrobić wymianę bo to jest laptop..

Parametry komputera

Procesor

Intel Core 2 Duo CPU P8700 2,53 Ghz x 2

Ram

4GB

Karta graficzna

ATI Mobility Radeon HD 4650

Problem może być z winy grzania się komputera pytanie czy jeśli kupiłbym podkładkę chłodząca to czy ten laptop jest w stanie pociągnąć grę bez spadków fpsow i lagow.

Bede wdzieczny za odpowiedzi

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale CS:GO nie jest aż tak wymagającą grą żeby gadać tu o jakichś dużych temperaturach itd...
A przy takim sprzęcie jak Ty masz spadki fps powinny być odczuwalne np przy dymu z smoke'a więc zmień po prostu grafike/rozdzielczość...
Mój znajomy gra w battlefielda 3 na 10x gorszym LAPTOPIE... (~20fps)

Opublikowano

Przy 2 godzinnej grze komputer dochodzi nawet do 90 stopni.. przy włączeniu go ma około 60 .

Kupilem podkładkę chłodzącą lagi w grze się zmniejszyły ale temperatura jest taka sama jak była

A Co do grafiki i rozdzielczośći , grafikę i wszystkie modele i tym podobne rzeczy mam na najniższy możliwy poziom

z rodzielczoscia się bawić nie będę bo jestem przyzwyczajony a na innej nie dałoby się grac