Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Usa

#-Neo-#

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka jestem początkującym graczem wt i dobrze zrobiłem, że gram usa ? I jaka linią iść narazie mam kupione 2 nowe samoloty f2 cos tam buffalo i f coś tma buffalo

Opublikowano

Wszyscy mówią ze USA jest trudne do grania. No i nie maja ciężkich myśliwców. Maja za to inne ciekawe maszyny, ale trochę potrwa za nim do nich dojdziesz. Aircobra na ten przykład, czy legendarne B-17... Prawda jest taka ze na pewno spróbujesz innymi nacjami - to jest kwestia czasu :)

Opublikowano

USA maja fajna serie bombowców zaczynając od B25 na B24 kończąc , Myśliwce Kingcobry Tier 7 sa fajne daje rade nimi coś ugrać te z 9T juz odstaja od samolotów na tym tierze u innych nacji a dalej jak dla mnie do 15 tieru samo gówno Mustangi P51 sa do niczego slaba sila ognia malo zwrotne wolno sie wznoszą nie mowciac juz o hevy fighterach typu Xp38 to juz kompletna porazka 3,50kg/s haha myśliwce wala wiecej ,dodać trzeba jeszcze ze to cos ma zerowa sterowność o walce kołowej mozna zapomnieć. Nie zniechęcaj sie Sabre sa podobno fajne;p

Opublikowano

Na początku gry wybrałem Brytyjczyków. Oczywiście w inne nacje też szedłem (teraz mam Brytyjczyków na 7lv) bo już mi się nudziło, zacząłem grać ZSRR i nagle mnie natchnęło na grę Brytyjczykami (gdy wbiłem 5lv odblokowałem IŁ-2 i Jak-7b) i od tej pory każdą bitwę wygrywam prawie za każdym razem jako pierwszy (nie żeby co, ale miałem przerwę od WT prawie rok bo mi się "przejadła" ta gra)...