Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Początek

Mizuken

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, jestem początkującym graczem w War Thunder i mam pytanie. Jaką wybrać nację na początku? Chciałbym, aby frakcja była w miarę łatwa do ogarnięcia i przyjemna.

SZUKAM OSOBY, KTÓRA WYKONA DLA MNIE SYGNATURĘ Z ITACHIM!!!

Opublikowano

Polecam Brytyjczyków. Amerykanie mogą ci się na początku wydać zbyt trudni, Niemcami też ciężko do tego pierwszego 109 wbić, bo wcześniejsze myśliwce to szajs. Zostają jeszcze Ruscy, może i najłatwiejsza nacja, ale bardzo przekokszona i monotonna. Japończycy nie są jak na razie zbyt interesującym krajem.

Bierz Brytoli i wbij te 6 poziomów ;) Będziesz już dobrze ogarniał podstawy.

YGsMv3q.jpg
Opublikowano

Polecam Brytyjczyków. Amerykanie mogą ci się na początku wydać zbyt trudni, Niemcami też ciężko do tego pierwszego 109 wbić, bo wcześniejsze myśliwce to szajs. Zostają jeszcze Ruscy, może i najłatwiejsza nacja, ale bardzo przekokszona i monotonna. Japończycy nie są jak na razie zbyt interesującym krajem.

Bierz Brytoli i wbij te 6 poziomów ;) Będziesz już dobrze ogarniał podstawy.

Okej dzięki za info, poczekam jeszcze na dalsze odpowiedzi. :)

Opublikowano

Tez polecam Royal Air Force RAF. Spitfire są bardzo przyjemne, a Beaufightery nie padają od jednego strzału, a maja przy tym spora sile ognia. Samoloty Angoli w przeciwieństwie do niemieckich nie maja problemu z mocą i prędkością. Jedynie czego brakuje to różnorodności. Zauważ jak wyglada drzewko RAF a jak np Niemców..

Opublikowano