Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak używać i włączyć bola ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem kompletny zielony w tym nie wiem jak włąnczyć itp . Ale mam już gotowy scrypt na jax`a tylko mam pytanie jak to włączyć.

Dam +

Opublikowano

Rejestrujesz się na forum,odpalasz bol'a/logujesz się,potem wchodzisz w custom script>new script i wklejasz kod skryptu>zapisujesz,zaznaczasz ptaszkiem i grasz.

Opublikowano
Rejestrujesz się na forum,odpalasz bol'a/logujesz się,potem wchodzisz w custom script>new script i wklejasz kod skryptu>zapisujesz,zaznaczasz ptaszkiem i grasz.

Ale mam już konto na forum, uruchamiam bola ale nie okienka zalogój się tylko od razu jest okienko z botem . I piszę logoff to kilkam to pownownie chce włąnczyć i nie ma okienka z logowaniem co jest

Edik to zdjęcie i odrazu pojawia się takie okienko

link : http://i.imgur.com/8IgkphP.png?1

I oczywiscie Pobrałem Microsoft Visual C++ 2010 x86 co kazali i ustawiłem że bol włacza się przez prawa administratora ale nie ma okienka z logowaniem

Opublikowano

Ale mam już konto na forum, uruchamiam bola ale nie okienka zalogój się tylko od razu jest okienko z botem . I piszę logoff to kilkam to pownownie chce włąnczyć i nie ma okienka z logowaniem co jest

Edik to zdjęcie i odrazu pojawia się takie okienko

link : http://i.imgur.com/8IgkphP.png?1

I oczywiscie Pobrałem Microsoft Visual C++ 2010 x86 co kazali i ustawiłem że bol włacza się przez prawa administratora ale nie ma okienka z logowaniem

No japierdole