Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Zostanę]Game Masterem Grafikiem itp. :D

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym zostać kimś typu GameMaster Grafik lub Moderator na jakimś dedykowanym serwerze.

Coś o sobie:
No więc tak na imię mam Krystian mam 16 lat interesuję się grafiką grami komputerowymi graniem w piłkę nożną i różnymi takimi. W metina gram z kilka lat od kilku lat także zainteresowałem się jakimiś nowościami w prywatnych serwerach typu wyglądy broni zbroi itp. jestem bardzo szczegółowy co do takich rzeczy. Jeśli chcecie się coś o mnie dowiedzieć zapraszam na pw tutaj postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania.
No to może tak do sedna co oferuję no więc tak:
-Oferuję współpracę z teamem

-Drobne grafiki typu avatary,sygnaturki,tła logowania
-Reklamowanie serwera na różnych forach

-Zrobienie prezentacji itp.

-Oferuję także kilka godzin sprawdzenia porządku na forum

Prócz grafiki mogę oferować także jakieś zbroje bronie mounty i wiele innych jako iż mam na komputerze jedną wielką zlepkę propozycji z różnych for które są nawet ciekawe to już ocenicie wy :)
Doświadczenie z grą Metin2.

W metina gram kilka lat bardzo w tej grze interesowały mnie współpracę z gildią typu jakieś wojenki wypady na bossy ogółem współpraca i wiele innych. Co do moich osiągów nie były zbyt one wielkie lecz byłem redaktorem na prywatnym serwerze metin2 o nazwie iMetin.

Co bym mógł robić na serwerze:
To może od siebie mógłbym pilnować porządku na serwerze robić grafikę dla serwera oraz pilnować forum od spamu :)