Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Która karta graficzna jest lepsza?

'Harper

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

GTX 760 2GB, czy RADEON R9 280X 3GB? :v
Chodzi mi bardziej o to, abym mogła grać na najwyższych ustawieniach w gry takie jak Smite, Assasins Creed IV Black Flag, BF4 itp.
Z góry dzięki za pomoc, bo ja jestem w tym zielona.

Opublikowano

Ogólnie chodzi mi tutaj o kupno lepszego komputera, ale komp z kartą radeona(wydająca się być lepsza) jest tańszy od tego z geforce :O
Nie wiem czemu tak jest więc moglibyście mi to wyjaśnić? :c
I wskazać, który będzie lepiej kupić.

http://allegro.pl/hit-i7-3770-x8-3-9-1tb-gtx760-2gb-dx11-8gb-i3733314562.html

http://allegro.pl/gameon-8x3-9ghz-i7-4770-1tb-8gb-r9-280x-3gb-384bit-i3754104073.html
Opublikowano
http://www.morele.net/inventory/info/DGcqPC/

Alternatywa to obudowa - można wziąć Zalmana Z9 z oknem i kontrolerem, ale za to głośniejszymi wentylatorami i mniejszą ilością filtrów przeciwkurzowych.

Więcej uciąć nie potrafię no chyba, że rezygnujemy z O/C procesora, wtedy można dać ładniejszą obudową i skupić się na wyciszeniu ale kosztem wydajności oczywiście.

Opublikowano

Dobra, zamiawiam jednak ten z allegro, mojemu tacie nie spodobał się procesor, bo Ty dajesz i5, a my mamy możliwość wzięcia i7 przy mniejszej cenie.
Dzięki śliczne za pomoc i zaangażowanie. Do zamknięcia :D

Opublikowano

Dobra, zamiawiam jednak ten z allegro, mojemu tacie nie spodobał się procesor, bo Ty dajesz i5, a my mamy możliwość wzięcia i7 przy mniejszej cenie.