Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[PYTANIE] Sunwell paladin jak grać.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Otóż jestem zielony co do world of warcraft i zaczołem swoją pierwszą przygodę z tą grą postanowiłem nie iść w ciemno i spytać się Was jak mam grać swoją postacią.

Nie znalazłem nigdzie zadnej pomocy do do moich pytań lub poprostu nie umiałem ich zrozumieć dlatego pytam się Was :).

W jakie skille mam iść swoim palladynem?

Chodzi mi o te które mozna kupić jak sie nie myle w "palladin trainer".

Kiedy gdzie i po co można zdobyć pety?

Talenty. Z tego co wyczytałem to mam iść w wytwarzanie zbroi itp.

Jak co gram dwarfem :).

Dziękuje i pozdrawiam.

Opublikowano

Idziesz w talenty które dodajesz, skille kupujesz wszystkie u p trainer.

Niektóre klasy mogą mieć pety do ataku - ty nie, możesz mieć peta do ozdoby który nic nierobi.

Są profesje w których np. robisz eq plate/mail - BS

ALLIANCE

Opublikowano

Expic mozesz w talentach Retri lub Prot.Polecam expic w prot mozna wziasc wieksza grupke mobow do q i na spokojnie zabijac.Na 80 lv polecam zrobic sie w Prot/Holy szybciej znajdziesz slota na rhc/raidy itp. Co do profesji,wyskiluj sobie mining(zbieranie skałek),zebrane skalki mozesz przetapiac na bary i sprzedawac na ah,dobra maszyna do zarabiania golda na poczatek gry.Jako drugą profesje głowna mozesz wziasc BS(tworzenie zbroi mail/plate).Mozna wykuc sobie na 78 lv nawet ciekawy set pvp na poczatek.Matsy do bs zbierasz miningiem.

TiP:

Spece talentów: