Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jakie spodnie?

Rewek21

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, od jakichś 10 lat ciągle chodziłem w dresach, ale już mi się znudziły.
Jakie są teraz modne młodzieżowe spodnie? Chyba dzinsy, ale to jakiejś konkretnej firmy mają być czy takie losowe ze sklepu z ubraniami mogę sobie wziąć?
Nie znam się na spodniach, a tym bardziej na dzinsach.

Opublikowano

Firma nie ma znaczenia. Możesz dżinsy lub po porostu spodnie z innych materiałów. Najlepiej noś Slim, Chinos czy Tapered to są nazwy krojów a nie firm jak coś. Unikaj rurek, chyba że podchodzą pod Slim. Szukaj spodni z ściągaczami na nogawkach (dla estetyki) jeśli nie masz ściągaczy pamiętaj by trochę podwinąć nogawkę (dla estetyki, ale to też nie wszystkie spodnie). Jeśli dresy ci się znudziły może kup sobie spodnie dresowe o innym kroju? Np. Chinos czy Tapered to naprawdę dobrze wygląda. PAMIĘTAJ BY NOGAWKA W SPODNIACH NIE BYŁA SZEROKA JAK CAŁE SPODNIE, BO WYGLĄDA TO WTEDY JAKBYŚ MIAŁ WOREK NA SOBIE. Nogawka musi być węższa. Polecam sklepy:

asos.com
answear.pl
riverisland.com

Oczywiście + sklepy typu H&M

Opublikowano

Jak masz u siebie w mieście Cropp'a albo podobny sklep to tam jakieś dżinsy znajdziesz. Tak jak wyżej, firma nie ma znaczenia, kupuj takie jakie po prostu Ci leżą.

TigeR PoweR

Daj LIKE dla tygrysiaka :3

Opublikowano

Jeżeli mieszkasz w jakimś większym mieście i masz galerię to raczej problemu nie będziesz mieć. Zajrzyj do sklepów Croop/House/Reserved.

8can.png