Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Sorcerer - początek gry

Brend196

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wczoraj zacząłem grać w Aiona właśnie czarodziejem i mam kilka pytań dotyczących rozwoju postaci, dodam że jestem kompletnym nowicjuszem. Z tego co się dowiedziałem sorc może grać z bookiem i z orbem czy jakoś tak. Moglibyście mi to opisać tzn. czym się to różni. Następne pytanie o skille. Gdzie je kupować, jak i które rozwijać? I ostatnie o statystyki. Dodaje się je jakoś czy może same rosną razem z wbiciem kolejnego lvl'a? Z góry dzięki za odpowiedzi i nie chciałem szukać podobnych tematów bo na pewno nie wszystko w nich było co chciałem wiedzieć więc stworzyłem własny. :)

Opublikowano

To zalezy jaka profesje wybierzesz po wbiciu 9 czy tam 10 lvla.

Nie gralem sorcem wiec nie powiem jakie sa profki. Sa 2 profki i ksiazke uzywa 1 profesja a orba 2 profesja. Poczytaj google :D

Co do czytania skili

http://gameguide.na.aiononline.com/aion/Skill+Trainers#hd70488 

Zajrzyj tutaj :)

Ja swoim klerem kupilem all skile. Z misji i dropu mialem 45 tysiecy + na 13 lvlu i kupilem all skile ktore byly dostepne, bo sa tanie

W Aionie nie ma pkt statusow. Takie cos poprostu nie istnieje. Oczywiscie za wbicie lvla podnosi Ci sie HP MP Def itp tid

Mam nadzieje, ze pomoglem

1386175744-U112610.png
Opublikowano

Z tego co się dowiedziałem sorc może grać z bookiem i z orbem czy jakoś tak. Moglibyście mi to opisać tzn. czym się to różni.

Temat z początku listopada więc względnie nowy.