Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Wordpress od podstaw, postawienie bloga.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Chciałbym postawić bloga na silniku WP. Jestem zielony w CSS, ale ogólnie wiem o co chodzi w programowaniu itp ( mam tam małe doświadczenie z C++ / Visual Basic ) także myślę iż jestem w stanie przyswoić nowy język dosyć szybko. Ale do rzeczy.

Plan postawienia bloga na WP już sobie dawno ułożyłem, chciałbym zacząć od razu od płatnego hostingu, kupnie domeny itp.

Lecz pojawił się problem - co z interfejsem, chciałbym żeby mój blog wyglądał orginalnie, prościej - chciałbym po prostu sam zrobić do niego skórkę.

I tu się pojawia moje pytanie - czy jest jakiś prosty sposób wykonania czytelnej, przejrzystej, nieskomplikowanej skórki do WP?

Aby tworzyć taką skórkę co trzeba mieć opanowane i na jakim poziomie?

Pozdrawiam!

Specjalista
Opublikowano

jest miliony szablonów ładnych i nieskomplikowanych.
Myśle, że pisanie szablonu na wałasny użytek jest zbędne.

Opublikowano

jest miliony szablonów ładnych i nieskomplikowanych.

Myśle, że pisanie szablonu na wałasny użytek jest zbędne.

Takie szablony są darmowe ?

Opublikowano

Myślę, że napisanie własnego szablony będzie bardziej oryginalne. Dzięki temu blog będzie się czymś wyróżniał. Jeżeli widzę dziesiąty blog z takim samym układem i wyglądem po prostu mam już dosyć i kończę przeglądanie takiej strony.