Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[30d]Ambrozjak

Mastick

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem...wiem... nie ważne, że ktoś mi się wkradł na konto, mogłem pilnować haseł itp. Ale nie wszystko da się upilnować, bądźcie tego świadomi. W logach (nie znam się zbytnio na ipb mogę się mylić) powinniście mieć ip użytkownika który włamał mi się na konto, ja oczywiście wiem kto to był nick mogę podać i w 100% jestem pewny, że to on. Panowie to chyba oczywiste, że sam na siebie bym takich rzeczy nie pisał... musiał bym być na prawdę za przeproszenie pierdzielnięty... taki nie jestem -,-. Proszę więc o UB, gdyż jest jasne, że ktoś chciał abym dostał tego Perma i nielegalnie włamał się na konto co jest niezgodne z prawem przypominam. Wina w 90% leży po stronie osoby która to pisała... proszę tylko o UB, możecie mi zostawić chociażby 50 pkt. na pasku ostrzeżeń, postaram się je szybko zbić, lecz proszę nie zostawiać tego Perma, gdyż to na prawdę nie ja, dziękuję -,-

Opublikowano