Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] XBOX 360 i wszystko o nim

Härfmaal

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka

Chciałbym na wstępie zaznaczyć, że jestem kompletnie zielony w konsolach (co najwyżej nie w PSP).

Chcę się dowiedzieć, jaka jest różnica pomiędzy XBOX'em 360 a PS3.

Słyszałem coś o jakiś płatnościach na XBOX'ie.

Planowałbym zakup gier GTA V, AC IV BLACK FLAG i TES V SKYRIM, a może też BF4. W tych grach, w których się da, grałbym też na trybie multiplayer. Czy coś bym musiał płacić?

Kolejne pytanie. Jeśli wszystkie gry miałbym z płyt, to czy wystarczyłoby mi 4GB pamięci?

Następne. Okablowanie. Jeśli miałbym grać na monitorze od PC-ta, jakich kabli bym potrzebował i gdzie je miałbym wpinać? Nie piszcie mi tu "do gniazda AKEKANEFJKA", tylko najlepiej dajcie zdjęcia tych gniazd.

Jak jeszcze mi się jakieś pytanie nasunie, to edytuję, lub napiszę kolejny post, jak to nie będzie double post.

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

Opublikowano

Aby korzystać z usług sieciowych na Xboxie musisz zapłacić około 15zł/msc lub kupując odrazu 120zl/rok.

Na PS3 jest to darmowe.

Na xboxie nie starczy Ci te 4GB. Do GTA V, będziesz potrzebował minimum pendrive/dysk 16GB, aby zainstalować DVD1 niezbędną do odpalenia gry, a w BF4 potrzebujesz wewnętrznego dysku 2GB do zainstalowania tekstur HD.

Pamięć wbudowania w Xboxie Slim 4GB to pamięć flash, służąca do zapisu save'ow, profilów, itd i nie nada się ona do gier jako dysk wewnętrzny.