Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Mo Creatures na multi

Nikodemov

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko. Jestem kompletnie zielony w mc. Proszę o pomoc. Bardzo spodobał mi się ten mod, i chciałbym pograć na nim z kolegom. Widziałem parę filmów, jak na multi jest ten mod. Nie umiem go zainstalować, BARDZO proszę o szybką pomoc!

Opublikowano

instalacja forge niezbędnego do działania mo'creatures:

otwierasz folder z grą (.minecraft) następnie podfolder "bin",potem winrarem lub innym archiwizatorem plik minecraft,usuwasz z niego plik MetaINF,a potem wrzucasz pobrane pliki forge.

instalacja mo'creatures:w folderze .minecraft tworzysz podfolder mods i do niego ładujesz pobrany folder z modem (jakbyś ściągnął .rar to tworzysz folder Mo'creatures,do niego ładujesz pobrane pliki moda i do folderu mods)

Opublikowano

niewiem czy moge tu podać link do yt ale jeśli nie to prosze o usunięcie mojego posta i przepraszam> http://www.youtube.com/watch?v=lrciisXcZXk < to jest mój kanał i na nim jest opisane co daje ten mod i na koniec filmu jak go zainstalować, w filmiku jest napisane ze jest pod wersje 1.4.7/ 1.5.1 ale znajdz sobie tego moda na tą wersje na jaką chcesz i zrób to samo co ja na moim filmiku, jeśli nie masz minecraft forga to tez mam na moim kanale o tym filmik jak go wgrać, i tez znajdz aktualnego (bo u mnie linki pewnie wygasły), i też zrób tak samo jak w filmiku ;) licze na +

peind.png

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.