Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Idea - server - świat MC na nowo.

Linky!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzień dobry.

Nazywam się Artur Białuszyński (21l.). Jestem programistą 4 języków - Java, C#, Python i VB.net. I razem z moim dobrym przyjacielem - Łukaszem Maciejowiczem wychodzę do was z wielką propozycją. Obaj mamy wielkie ambicje i plany na przyszłość. Mianowicie planujemy stworzyć JEDEN serwer MC, który będzie esencją naszych możliwości twórczych, oraz wkładu pracy. Jako iż sami nie możemy zrobić tego, czego chcieliśmy, zwracamy się do WAS! Ale najpierw przedstawię wam moją ideę wyglądu owego serwera.