Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Przeinstalowanie Windows 7

Hakwer

Pytanie

Opublikowano

Witam, chciałbym przeinstalować mój komputer (Windows 7) na Windows 7.

Miałem formatować ale windows miał błędy więc uznałem że, do po prostu przeinstaluje.

Lecz jestem w tym może nie zielony bo sama instalacja jest banalna, lecz trzeba wgrać sterowniki do mojego laptopa.

Model laptopa :

SATELLITE C660D-1C7

Link do parametrów: http://www.toshiba.pl/discontinued-products/satellite-c660d-1c7/

Problem leży w tym że ja jestem zielony w sterownikach a potrzebuje po przeinstalowaniu tych sterowników.

Podam model swojego laptopa i proszę was o znalezienie mi na internecie linków do wszystkich sterowników.

Podkreślam że mam oryginalnego windowsa 7 ale nie posiadam płyt ani papierów co do sterownika i wgl.

Jutro chce przeinstalować ale potrzebuje sterowników których nie mam.

Mam przeinstalować windows czy go tylko sformatować?

I proszę o te sterowniki

pozdrawiam

"Anime to nie tylko chinskie bajki dla dzieci ..."

itachi_sig.jpg

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Każda płytka z Windowsem ma wszystkie jego wersje, to tylko instalator instaluje tą co potrzeba. Oryginały są na msdn dostępne wystarczy poszukać

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

Nie wiem jakie mam podzespoły ponieważ nie moge na laptopie tego włączyć tak jak wiele innych rzeczy, dlatego chce to zrobić ... mam płytkę ale nie mam dalej sterowników...