Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Płyta główna pod socket 1155

PowerDayTech

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawialiśmy się nad tą :

http://www.morele.net/plyta-glowna-asrock-b75-pro3-intel-b75-lga-1155-2xpcx-vga-dzw-glan-sata3-usb3-ddr3-crossfire-b75-pro3-471781/

Czy nie będzie ona lepsza? Płyta którą podałeś ma 1x SATA 3. A ten Asrock 3x SATA 3

Nie znam się na płytach tak więc wybaczcie jeśli ta jest gorsza :P

Opublikowano

Jeśli masz zamiar podłączyć więcej niż dwa dyski to Wasz wybór jest lepszy.

Ja natomiast podałem moją płytkę główną, która dla mnie jest znakomita. :)

MSI B75A-G43 Gaming :P

Średnio się opłaca.

76561198093115115.pngAddFriend.png

Opublikowano

@PowerDayTech ten ASRock B75 Pro3 jest dobry, ale zauważ, że dołączone przewody SATA to II a nie III... Chyba, że dokupisz sobie 2x SATA III za jakieś 10zł ;) Poza tym na MSI B75A-G43 Gaming możesz DYSK podpiąć pod SATA III, a napęd na SATA II :P

Opublikowano

@PowerDayTech ten ASRock B75 Pro3 jest dobry, ale zauważ, że dołączone przewody SATA to II a nie III... Chyba, że dokupisz sobie 2x SATA III za jakieś 10zł ;) Poza tym na MSI B75A-G43 Gaming możesz DYSK podpiąć pod SATA III, a napęd na SATA II :P

10 zł przy sprzęcie za 2200 zł to mało. Chyba powiem mu żeby wziął ASRock'a ale pomyślę nad MSI.

Dobra w sumie po co mu te 3x SATA 3. Którą brać? Tę :

http://www.morele.net/plyta-glowna-gigabyte-ga-b75m-d3h-intel-b75-lga-1155-2xpcx-vga-dzw-glan-sata3-usb3-ddr3-scrossfire-matx-ga-b75m-d3h-458747/

Czy tę? :