Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jako początkujący dobrze latam jetami ?

NewKinect

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,
Moim zdaniem jestem początkujący ( wszystko odblokowane w jetach bo po prostu miałem farta ) i mam pytanie czy potrafię latać. Jakbyście mogli napiszcie ocenę umiejętności w zakresie 1 -10 oraz jakie Wy stosujecie metody, myszką, klawiaturą a może padem ? Z góry dzięki : )
Daję + : )

http://www.youtube.com/watch?v=YLjc91FFrXg

Nie kłam :\ I tak wiem, że mnie nie znasz!

Opublikowano

Mi się wydaję że nie latasz już 1 raz ani nie jesteś "początkujący" daje 9/10 bo nie jest perfekt ani źle .Nie preferuje grania na padzie bo posiadam PS3 i ciężko się lata Jetem

Opublikowano

Mi się wydaję że nie latasz już 1 raz ani nie jesteś "początkujący" daje 9/10 bo nie jest perfekt ani źle .Nie preferuje grania na padzie bo posiadam PS3 i ciężko się lata Jetem

Na padzie trzeba się nauczyć latać. Teraz ma dopiero około 57 godzin gry, więc jest początkujący. 8/10

graphic.pnggraphic.png

Opublikowano

Zgadzam się w kwestii takiej, że nie latam pierwszy raz. Ale za początkującego się uważam, ponieważ są tacy ludzie ,że gdy wyjadą mi na plecy to "pyk pyk pyk" i już mnie nie ma. I tutaj nic w stanie nie jestem zrobić, lecz gdy ja się dostanę za jego plecy to on ucieka z tego jakoś : /

Opublikowano