Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[P] Jaki plugin stworzyć?!

Wypierdaczek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Od pewnego czasu zainteresowałem się programowaniem pluginów do Minecraft`a, tylko, że jestem początkującym programistą i nie mam pomysłu na plugin...
Pomyślałem, że Wy możecie podsunąć mi jakiś pomysł na mały plugin, którego niema jeszcze w "bilbiotece" pluginów na serwery minecraft, a chcielibyście go zobaczyć.

Więc piszcie jakie! :)

BOOM!

PS. Pluginy będą publiczne!

Opublikowano

Plugin na dodanie frakcji takich jak:

-Policja,

-Pogotowie,

-Pomoc drogowa

I maja różne możliwości, np. aresztowanie, uleczanie, naprawianie itp...

P.S. Plugin na serwery RP :)

534721413388468938793.jpeg

Opublikowano

Napisze na PW

PS: Opisujcie co ma się znajdywać w takim pluginie i jak to ma działać

Przykład:
@UP
- Policja
Mogła by zatrzymywać ludzi i wlepiać mandaty za jakieś złe czyny które potem by musieli płacić adminowi serwera. Wszystko działo by się automatycznie czyli gracz wpisując komendę /zapłać mandat wykonuje dwie komendy czyli: Przelanie adminowi określonej kwoty 2. Usunięcie mandatu z kartoteki gracza, która by też była jakoś tam zrobiona (np na stronie internetowej serwera).

Mój przykład został bardziej szczegółowo omówiony i jest to tylko jeden z wielu. Oczywiście mogły by być też inne funkcje takie jak:

- aresztowanie czyli że Policjant wpisuje komendę /aresztuj nick i aresztowany nie może odejść od Policjanta na 2 kratki, gdyby chciał to zrobić cofa go.

Opublikowano