Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Czy powinienem zakupić dodatkowy wiatrak ?

Diazath

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, ostatnio pogrywam sobie w Civilization V, jednakże czasem gdy w tą grę gram, komputer sam się wyłącza. Wydaje mi się, że to za sprawą przegrzanej karty graficznej. Jestem zielony w tych sprawach, więc chciałbym zasięgnąć waszej opinii.

SS wnętrza komputera:

http://img36.imageshack.us/img36/4122/xkjz.jpg

Parametry:

Karta : GeForce GTS 250

Procesor: AMD Athlon II X3 435 Processor 2.90 GHz

Ram : 4GB (3.25 dostępne)

Zdjęcie SpeedFana:

http://img703.imageshack.us/img703/2314/pj9c.png

Opublikowano

Zmień zasilacz na Corsair VS-450 i zakup 2 najtańsze Zephyry od SilentiumPC (odpowiednie wymiary oczywiście).

Chłodzenie procecora zmień na taniego Spartana 924 lub nieco droższe Fera Pro, jak wymienisz zasilacz to na tym chłodzeniu podkręcisz również procesor.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź ! Postaram się to załatwić jak najszybciej, jednakże w chwili obecnej mogę sobie pozwolić na zakup Spartana i 2 Zephyrów lub samego Corsaira. I jeszcze jedno, w które miejsca miałbym podłączyć te zephyry ?

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź ! Postaram się to załatwić jak najszybciej, jednakże w chwili obecnej mogę sobie pozwolić na zakup Spartana i 2 Zephyrów lub samego Corsaira. I jeszcze jedno, w które miejsca miałbym podłączyć te zephyry ?

W takim razie najpierw Corsair. Solidny zasilacz to podstawa, im dłużej na nim jestem tym bardziej katujesz podzespoły przy obciążeniu.