Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Dopiero zaczynam .

SeXyPlAyBoY

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , jestem początkującym graczem i mam kika pytań .

1.Zabiłem kilka bossów Eye , zdobyłem demonite bar i przetopiłem . Posiadam z 70 sztabek i nie mogę zrobić zbojki dlaczego ? NIe mogę też zrobić kilofa , jeżeli potrzeba jeszcze jakiśch rud , to jakich i jak je zdobyć ?

2.Z czego tworzy się ten przedmiot , do przyzwania bossa stawonogi ?

3.Jak przeżyć w piekle , co tam kopać z jakimi itemkami dam radę tam pokonywać potworki ?

4.Co to jest mereoryt , gdzie go spotkać i jakim kilofem go wydobywać ?

5.Jakie są jeszcze bossy prócz szkieletu , oka , stawonogi ?

1377531174-U173186.png

Opublikowano

1. Potrzebujesz jeszcze Shadow Scales które wypada z bossa na corupcji.

2. Chodzić ci o miejsce przy czym się je robi ?

3. Zrób sobie zbrojke i broń z "Crimtane Bar"

4. Meteoryt po pewnym czsię się na generuje na mapie. Można go wykopać Tungsten Pickaxe.

5.

• King Slime (Mini-boss)
  • Queen Bee
  • Eye of Cthulhu
  • Eater Of Worlds
  • Skeletron
  • Wall of Flesh
  • Wyvern (Mini-boss)
  • Golem
  • Paladin (Mini-boss)
  • The Twins
  • The Destroyer
  • Skeletron Prime
  • Arch Wyvern (Xbox and Ps3 only) (Mini-boss)
  • Ocram (Xbox and PS3 only)
  • Plantera
  • Brain of Cthulhu
  • Ice Golem (Mini-boss)
Opublikowano

@UP

1. Potrzebuje shadow scales , które wypada z bossa na corupcji , ale ja nwm jak przywolac tego bossa .

2. Nie , z czego robi się to , z jakich przedmiotów się go craftuje .