Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Ranked ?

pepsons132

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka , mam pytanko bo jestem zielony w tych tematach . Tyle co zaczołem grać rankedy i jeszcze jestem zielony.

Wygrałem ; 4

Przegrałem : 3

I mam pytanko bo musiałem opuścić rankeda ( nigdy nie opuszczałem nawet normala) miałem problem i mósiałem wyjść. Moje pytanie brzymi czy mam szansę wejść jescze do silvera? I czy zaliczyło mi tego rankeda czy nie ? A jak wygram 1 rankeda to wejdę do silvera ;( Bo mój kolega jak wygrał 5 rankedów wbił do silvera 4 :D

Jak zły dział to sorki , i proszę o przeniesienie...

~CysseQ

CysseQ_eune_24_0_logo.png

Opublikowano

Dobry dział.

Jeżeli wyszedłeś z gry masz także szansę, że Leave Buster zbanuje Cię na ileś tam dni, za wychodzenie z rozgrywki podczas meczu.

Ten mecz zostanie zaliczony jako "Leave Game" - czyli lose.

Jeżeli wygrasz jeszcze 2 mecze, masz szansę na wbicie gwarantowanego silvera. Zależy to od wszystkiego, zaczynając od duo z wyższymi ligami, kończącym na graczach jakich miałeś w teamie. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, określ się jakich potrzebujesz a ich Ci udzielę :).

8372383248.png
Opublikowano

@up

Nie grałem żadnego DUO

Bo wiem , że dostaje się mniej LP :P

ED: A jak wygram 1 rankeda ?

Nie dostaje się mniej LP. Kto Ci takie coś powiedział? Ja grałem na smurfie, kolega Diamond 4 - wygraliśmy 10/10 gier i wrzuciło mnie do Platyny 1 :).

Jak wygrasz 4/10 jest to w granicach bronze 2 a 1.

8372383248.png
Opublikowano