Skocz do zawartości

Kilka pytań odnośnie kart dźwiękowych i mikrofonów

Skipp3R

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka.
Mam zamiar zakupić sobie jakiś mikrofon. Zostalem Dj w radiu i do tego właśnie posłuży mi mikrofon.
Grać będę na laptopie z kartą dźwiękową Conexant SmartAudio HD . No i poczytałem troche, że w laptopach to mikrofony pod jacka się słabo sprawdzają bo karty dźwiękowe są zintegrowane.
Chciałem zakupić ten mikrofon

http://www.trust.com/products/product.aspx?ProductCategory=SOUND&ProductGroup=MICROPHONES&artnr=16973 

. Podoba mi się jakość głosu i wgl. Ale po poczytaniu o tym wszystkim odnalazłem temat, że lepszy byłby mikrofon pod USB. Jest jeszcze jedna opcja, zakup karty dźwiękowej zewnętrznej albo przedwzmacniacza (?). Nie znam się na tym, a pilnie potrzebuję mikrofon. Mam szukać jakiegoś pod USB czy może ten Trust da sobie radę przy moim laptopie ? A może wy znacie jakieś dobre mikrofony, które są zarazem tanie i mają niezła jakość głosu no i oczywiście takie z którymi poradzi sobie mój laptop ? Proszę o szybką odpowiedź, wynagrodzę ;)

Nic nie chce mówić ale mikrofon to lekki szajs, mikrofony do radia jak to nazwałeś są w cenach 150-300zł+

Co do kart, ehh wiadomo że zawsze będzie lepsza jakość dobra karta dźwiękowa to koszt 150zł +/-

A usb(jak wyczytałem) ma problemy z paroma programami i komputerami. W skrócie nie zawsze chce działać jak powinien.

graphic.png

No fakt. Ale wiesz, na początek nie kupię sobie mocnego mikrofonu. To takie zajęcie dla zabicia nudy, więc dużych pieniędzy nie ma co w to ładować. Mikro z przesyłką wyjdzie mi ok. 50 zł. A z czasem będzie trzeba pomyśleć o nowej karcie... Jakość dźwięku z tego mikrofonu jest zadowalająca, no ale nie wiadomo jak bd brzmiał pod moją kartą dźwiękową ... ;/

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający forum Kilka pytań odnośnie kart dźwiękowych i mikrofonów   0 użytkowników