Skocz do zawartości

[Problem] Główka sury?

dsaf123f

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, robię swój serwer Metin2 na hamachi na plikach od Invoice i jest jeden mały problem...

Tylko ja mogę wejść na serwer, innych wywala po wyborze postaci. Szukałem na forum... Znalazłem kilka takich tematów, ale problem nadal nie został rozwiązany.

Dodam, że z root wszystko w porządku, portmap dobrze, koledzy mają tego samego klienta.

Zobaczyłem gdzieś, że może to być wina launchera.. Nie wiem czy dobrze mówię, nie znam się.

Podobno błąd może naprawić launcher "z główką sury".

Otóż pobrałem go, wpisałem w serverimfo swoje IP z hamachi, ale podczas uruchomienia wyskakuje taki błąd:

68894194717575355541.png

Proszę o pomoc i z góry dziękuję

Glowa sury nie jest na pliki z 2012-2013 roku, no chyba ze znalazles jakas nowa wersje - bardzo mozliwe ze ta binka jest na nowego clienta a ty go starego

Haha xD ech tak to już jest jak się nie znają na kliencie i TYLKO głupoty piszecie.

Do autora tematu:

Jeśli włączasz metina przez głowę sury to masz tam plik metin2.bin i teraz do wszystkich którzy czytają te bzdury powyżej bez urazy i do autora tematu MUSISZ swoją aplikacje np. Metin2.exe bo nie wiem jak twój serwer się nazywa, ale powiem że musisz swoją aplikacje exe zmienić rozszerzenie na bin ale wpierw USUŃ plik metin2.bin i swoją aplikacje zmień na metin2.bin i GWARANTUJE że klient się włączy :)

Zakaz kopiowania i tworzenia tematów z moich postów.

Hm a jak zmienić rozszerzenie? W win7 w panelu sterowania masz opcje folderów i tam chyba właściwości i musisz odznaczyć tam 'ukryj rozszerzenia znanych typów plików' i wtedy będziesz widział że będzie exe i zmienisz nazwę na metin2.bin i wtedy włączy się klient bo launcher z głową surki używa aplikacji o nazwie metin2.bin

Liczę na like :3

Jak wrócę z pracy to odczytam co tu napisali

Pozdrawiam.

Pomogłem ? klik up to Like ;D ( Lubię to ! ) xD

300 postów-> 10.10.2013 godz. 9:00
400 postów-> 19.10.2013 godz. 9:00