Skocz do zawartości

Wyciąganie wartości

Skurczybyk123

Rekomendowane odpowiedzi

Siema.

Otóż , jestem kompletnie zielony w Cheatowaniu , programowaniu itp. Jednak bardzo mnie to kręci i chciałbym zacząć zabawę z tym , zacząć bym chciał od np prostego Trainera do gry single player.

a skończyć na Multihackach do np BF3.

Wiem że to pochłania MULTUM czasu, ale tak jak w temacie , wiem jedynie , a przynajmniej mi się wydaje , że są te całe debugery , z nich wyciąga się odpowiednie wartości np jak w cheat engine , szukam odpowiedniego kodu itp , ale jak go zaprogramować tak , aby po wyłączeniu gry , cheat czy też kod po wciśnięciu np NUM 1 dawał nam 9999 golda np.

i tu kieruje pytanie do wszystkich -> jak zacząć ? jak znaleźć odpowiednią nam wartość? , żeby stworzyć tak jak opisałem , albo np WH , Aimbot ?

Liczę na jakąkolwiek pomoc.

Dz all :D

fcb23192fe2d4eef967c921eb5e6ce8e.gif

Jeśli chodzi o to żeby po wyłączeniu gry zawsze można było zmienić adress . To musisz znaleźć pointer lub base adress który jest wyświetlany jako zielony w cheat engine . Jeśli chodzi o Aimbota to już trzeba znaleźć PlayerBase . A o WH to najlepiej debugger i inline asm_

nostaleh.png

Gynvael Coldwind.

Reverse Engineering.

Pointery

Assembler.

DLL Injection.

takie proste haseła do gugla żeby można było sobie poczytać, a co.

Ale napewno nikt nie będzie chciał marnować czasu aby kogoś uczyć C++ bo nie chce czytać kursów.

polać mu.
846331404756772371599.jpeg

Nie pomagam na PW, od tego macie forum!!!

#PHP-things

08FMpDu.png

No wiesz , przeczytać to ja mogę , to mniej więcej może zadziałać tak jak u mnie w szkółce ^^ - Sama teoria , brak praktyk , a potem się dziwie że nic nie umiem , dlatego muszę Z KIMŚ kto to umie jakoś podziałać , ale dzięki dzięki poczytam ;)

fcb23192fe2d4eef967c921eb5e6ce8e.gif

Nigdzie nie jest napisane że NIE CHCE CZYTAĆ XDDD , spoko odezwę się jak wszystko przeczytam DZ wam.

Ech... Programowania NIKT Cię nie nauczy. Jedziesz po kolei: