Skocz do zawartości

[Problem] Odnośnie skili na start po wbiciu levela usuwa je


pjawka

Rekomendowane odpowiedzi

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

 

tu podaje skrypt give_basic_weapon

 

quest first_login begin
        state start begin
                when login begin
                       if pc . getqf ( "Sf by Derin" ) == 0 then 
                       pc . setqf ( "Sf by Derin" , 1 ) 
                        
								pc.changemoney(5000000)         -- give money 5Mil
								pc.give_item2(562746,200)       -- x
								pc.give_item2(562746,200)       -- x
								pc.give_item2(562746,200)       -- x
								pc.give_item2(562746,200)       -- x
								pc.give_item2(562746,200)       -- x
								pc.give_item2(27003,200)       -- czerwone poty
								pc.give_item2(27003,200)       -- czerwone poty
								pc.give_item2(27006,200)       -- niebieskie poty
								pc.give_item2(72702)            -- buty wiatru
								pc.give_item2(71030,200)        -- obrona boga smoków
								pc.give_item2(70038,200)        -- Peleryna Męstwa
								pc.give_item2(80009)            -- pierscien teleportacji
								horse . set_level(21)        -- 21 Level konia
								horse . ride ( ) 
								pc . give_item2 ( 50053 )        -- Ksiega Przywołania konia
								pc . set_skill_level(126,59)        -- Jezyk Shinsoo P
								pc . set_skill_level(127,59)        -- Jezyk Chunjo P
								pc . set_skill_level(128,59)        -- Jezyk Jinno P
								pc . set_skill_level(131,10)         -- Przywolanie konia 100% 
								pc . set_skill_level(137,20)               -- Ciecie z Siodla P
								pc . set_skill_level(138,20)            -- Stapniecie Konia P
								pc . set_skill_level(139,20)            -- Fala Mocy P
								pc . set_skill_level(140,20)            -- 4 skill militara

                        
                        
        if pc.job==0 then
		pc.give_item2(299)            -- fms
		pc.give_item2(3219)            -- rib
		pc.give_item2(11209)            -- zbroja

        end
        if pc.job==1 then
		pc.give_item2(8000,400)            -- Strzaly
		pc.give_item2(1179)            -- Koziki
		pc.give_item2(2159)            -- Jelen
		pc.give_item2(11409)            -- zbroja

        end
        if pc.job==2 then
		pc.give_item2(299)            -- fms
		pc.give_item2(11609)            -- zbroja

        end
        if pc.job==3 then
		pc.give_item2(5119)            -- dzwon
		pc.give_item2(7169)            -- Wachlarz
		pc.give_item2(11809)            -- zbroja

        end
        clear_letter ( )
                end
    end
        end
        state Derin begin
        end
end

problem polega na tym ze jak się dostanie skile

 

 

set_level(21) -- 21 Level konia

set_skill_level(131,10) -- Przywołanie konia 100%

 

to po wbiciu kulki lub levela wylogowaniu postaci i zalogowaniu się ponownie

te 2 skile sa na 0%

 

czyli nie ma 21 levela konia jest natomiast 0

nie ma 100% na przywołanie konia jest 0

 

proszę o pomoc

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Odnośnik do komentarza

mam jeszcze jeden problem z tym to juz inna bajka

 

jak widać w skrypcie give basic wreapon takie wpisy

 

pc.give_item2(562746,200)       -- x
pc.give_item2(562746,200)       -- x
pc.give_item2(562746,200)       -- x
pc.give_item2(562746,200)       -- x
pc.give_item2(562746,200)       -- x


Ale klient wywala mi takie logi

 

 

1020 12:32:15444 :: CPythonPlayer::SetItemData(dwSlotIndex=0, itemIndex=562746) - Failed to item data

1020 12:32:15444 :: CPythonPlayer::SetItemData(dwSlotIndex=1, itemIndex=562746) - Failed to item data

1020 12:32:15444 :: CPythonPlayer::SetItemData(dwSlotIndex=2, itemIndex=562746) - Failed to item data

1020 12:32:15444 :: CPythonPlayer::SetItemData(dwSlotIndex=3, itemIndex=562746) - Failed to item data

1020 12:32:15444 :: CPythonPlayer::SetItemData(dwSlotIndex=4, itemIndex=562746) - Failed to item data

 

od razu pisze ze itemu o numerze 562746 nie ma w kliencie jest tylko w bazie ma to być rozwiązaniem na switch bota

 

po założeniu postaci pojawia się w eq 5 pierwszych pustych pól

 

mianowicie chodzi mi o to jak to zrobić aby ich nie wywalało w kliencie błędów o danym numerze oczywiście to przykład

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Odnośnik do komentarza

na switchbota to sobie zrob takie zabezpieczenie- lepsze ;x bo jednak 5 zajetych slotow wkurwia

quest antybs begin
	state start begin
		when 50182.use begin
			local a = number(1, 100)
			local b = number(1, 10)
			say_title("Skrzynia z Bonami")
			say("Aby otrzymać zaczarowania wpisz wynik działania")
			say_reward("[ENTER]											                 "..a.." + "..
			local wynik = tonumber(input())
			if wynik == "" then
				return
			elseif string.find(wynik, "nan") then
				return
			elseif wynik == a + b  then
				if pc.count_item(71084) > 200 then
					syschat("<Informacja>Posiadałeś więcej niż 200 zmianek. Nieładnie.")
					local roznica = pc.count_item(71084)
					pc.remove_item(71084, roznica)
					pc.give_item2(71084, 200)
				elseif 	pc.count_item(71084) == 200 then
					syschat("<Informacja>Posiadasz już 200 zmian w ekwipunku.")
				else
					local kurwa = 200 - pc.count_item(71084)
					pc.give_item2(71084, kurwa)
					syschat("<Informacja>Otrzymałes "..kurwa.." zmianek.")
				end	
			end
		end	
		when login with pc.count_item(71084) > 200 begin
			syschat("<Informacja>Posiadałeś więcej niż 200 zmianek. Nieładnie.")
			local roznica = pc.count_item(71084)
			pc.remove_item(71084, roznica)
			pc.give_item2(71084, 200)			
		end
	end
end	
	

aFMA3pg.png

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum [Problem] Odnośnie skili na start po wbiciu levela usuwa je   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...