Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ] po Master Yi

axer8

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witaj, Przywołaczu. Otóż sprawa ma się tak: Chciałbym zacząć zbierać punkty zasług na jakąś konkretną postać po Master Yi. Grało i gra mi się nim bardzo dobrze ale chciałby mieć jakiegoś lepszego bohatera, bądź żeby był w "zapasie". Jestem totalnie zielony w tych sprawach i nie mam pojęcia kogo wybrać. Interesuje mnie jakiś dobry wojownik. Zastanawiałem się nad Xin Zhao. Co o tym myślicie?

Opublikowano

Polecam Ci Tryndamere, sprawdź sobie na YouTube jak on wygląda, na ult masz nieśmiertelność na kilka sekund, slow, mechanizm ucieczki i duży kryt :D

Opublikowano

Jak najbardziej Xin Zhao albo Tryndamere ja też polecam Irelia.

Bardzo dużo krytów łatwo uciekać

3kgaming.jpg

By: Lolled Girl

Zbieram [ + ]

Opublikowano

Zdecydowanie Tryndamere.

Masz w nim leczenie, spowolnienie wrogiego wroga. wir którym możesz kogoś dogonić albo uciec. Gdy nie masz hp odpalasz ulta nieśmiertelność. Twoja pasywna umiejętność to rośnący krytyk za atakowanie np. potworów. W pózniejszej fazie jest dla mnie lepszy niż master.

0fiz5s7s0sea1k4fzfl.jpg
Opublikowano

Właściwie myślałem albo o Tryndamerze albo o Xin Zhao z czego bardziej skłaniałem się do tego drugiego. Widzę że zdania są podzielone. Moglibyście wymienić jakieś wady i zalety Tryndamera i Xin Zhao? Jak dla mnie (czyli zielonego) dosyć ciężko się zdecydować.

Opublikowano