Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Karta Graficzna

jjabloss

Pytanie

Opublikowano

Witam ! Od tygodnia mam problem z moją kartą graficzną, mianowicie z Radeon HD 6700 series. W stanie spoczynku posiada około 80C, podczas grania w LoLa nagrzewa się do ponad 100 C. Wtedy komputer się wyłącza. Przed tym okresem wyciągałem ponad 300 fps teraz ledwo 70. Karta jest odkurzona, wiatrak działa poprawnie. Posiadam 2 monitory, ogółem w tej sprawie jestem zielony. Posiadam najnowsze sterowniki. Jeżeli chodzi o resztę sprzętu to: procesor I7, ram 8GB (niebuforowany), zasilacz 500 V, dysk 1 TB. Temperatury wahają się od 70-80 stopni przy korzystaniu z chociażby przeglądarki.

Proszę o dokładne przeczytanie postu i nie pisanie komentarzy typu "zaktualizuj sterowniki" czy " sprawdź czy nie jest zakurzona" Dodam że karta działała przez rok bez zarzutu. Wszystko zaczęło się niecały tydzień temu.

Pozdrawiam i proszę o szybką pomoc,

jjabloss

19 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zmieniłem pastę (bardzo dokładnie), wyczyściłem wszstko, umyłem, wysuszyłem etc. a temperatury wciąż są wysokie - start komputera - 50-60 C, 30-60 min gry w 'minecrafta' +100C

Pomoże mi ktoś co może być tego powodem? Nie mam już pojęcia co może tak na nią wpływać a nie chce pochopnie wymieniać zasilacza...

Pozdrawiam, jjabloss

P.S Liczę na szybką pomoc !

P.S2 - Użyłem pasty Zalman STG2

Opublikowano

@up

wtf nie

Karta nawet do 200 C się nie stopi, za to pamięci i sekcja zasilania by się po prostu spaliły.