Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Pomoc w wyborze odpowiedniego x360

kamos1602

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na wstępnie od razu oznajmię, że jestem całkowicie zielony na temat konsol (zarówno x360 jak i ps). Nigdy nie miałem żadnej konsoli za wyjątkiem PS1, którą używałem może z 10 lat temu. Czytając nieco opinie w internecie zdecydowałem się na zakup x360. Konsola ma mi służyć tylko i wyłącznie do grania na piratach i dodam, że nie zależy mi na grze przez sieć. Na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie (tj. te wszystkie LT, softy itp.) aby działały najnowsze tytuły?

1. Nie posiadam jakiejś specjalistycznej nagrywarki dvd, więc czy nagrane gry w sposób tradycyjny pójdą na przerobionej konsoli?

2. Dodam również, że chciałbym w miarę wygodne rozwiązanie grania na piratach tj. przez nagrywanie ich na usb/dysk wewnętrzny.

3. Jak wygląda sprawa z aktualizacją przerobionych konsol? Jeśli wyjdzie nowy soft to wystarczy, że normalnie podłączę konsolę do internetu i się zaktualizuje czy dostanę wtedy bana?

3. Jaką kwotę powinienem sobie wstępnie odłożyć na taką konsolę?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam

@edit

4. Nie wiem czy ma to znaczenie (oprócz oszacowania ceny), ale konsola ma mi głównie służyć do grania na kinect'cie.

Novum.png

Opublikowano