Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Zostanę]GM/Promotorem/Youtuberem

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Chciałbym zostać gmem, promotorem na prywatnym serwerze metin2, czemu? opis poniżej.

O mnie:

Mam na imię Konrad mam skończone 18 lat. Jestem uczniem 3 klasy technikum o profilu poligraficznym.

Jestem osobą miła, sympatyczną, sumienną oraz zabawną. Nigdy z nikim się nie gryzę, iż moim zdaniem kłótnie do niczego nie prowadzą. Dogaduje się niemal z każdym, wyjątkami są rudzi ;) Zawszę swoją robotę wykonuję na 100% iż od dziecka byłem uczony by zawsze wszystko robić na 100%. Można powiedzieć że jestem idealistą i nie godzę się na porażkę.

Doświadczenie:

Mój staż w metinie to jakieś 4 lata. Zacząłem grać równo ze startem serwera Feniks na oficjalnym metinie.

Miałem sporo przegranych godzin, lecz miałem większe ambicję niż sama gra i chciałem zostać GM.

Postanowiłem złożyć podanie na gm na globalnym serwerze, i udało mi się. Przez pół roku byłem tam gm, sporo się przez ten czas nauczyłem lecz z powodów osobistych byłem zmuszony zrezygnować.

Potem byłem gm na kilku serwerach prywatnych: TheNextLand, Externalmt2, Azmal.

Sprawowałem się dobrze, gracze bardzo mnie chwalili.

Byłem również promotorem na serwerze Noxia, któremu przyniosłem sporo graczy moją "kampanią" na youtubie

Co mogę zaooferować?:

- Dużą ilość wolnego czasu

- Organizację eventów

- Wiele pomysłów na ciekawe, oryginalne eventy

- Reklamę serwera

- Ogromną znajomość gry metin2

- Bardzo dobry kontakt

- Doświadczenie

- Humor na tsie