Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem]Ciągłe ,,Zostaniesz połączony z serwerem"

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, z nudy robię właśnie sobie serwer na plikach Kocioła. Wszystko śmiga, ale! W Navicacie ustawiłem sobie GM no i oczywiście stworzyłem konto. Odpalam metina pisze normalnie CH1 WBIJAJ wpisuje passy i ciągle pisze ''Zostaniesz połączony z serwerem.'' Żadnego ''Błąd podczas łączenia się z serwerem" ani nic. Ktoś poradzi?

Prawdziwych przyjaciół poznasz po tym jak reagują na Twój sukces.

Opublikowano

Ehh jestem zielony w tych sprawach, dzięki zaraz dam EDITa jak zadziała :) Ehh mam jeszcze jeden problem. Wcześniej mogłem zalogować się do filezilli, a teraz lypton : Status: Łączenie z 25.118.251.100...
Odpowiedź fzSftp started
Polecenie: open "[email protected]" 22
Błąd: Przekroczony czas oczekiwania na połączenie
Błąd: Nie można połączyć się z serwerem
Wcześniej mogłem.

Opublikowano

Ehh jestem zielony w tych sprawach, dzięki zaraz dam EDITa jak zadziała :) Ehh mam jeszcze jeden problem. Wcześniej mogłem zalogować się do filezilli, a teraz lypton : Status: Łączenie z 25.118.251.100...

Odpowiedź fzSftp started

Polecenie: open "[email protected]" 22

Błąd: Przekroczony czas oczekiwania na połączenie

Błąd: Nie można połączyć się z serwerem

Wcześniej mogłem.

Nie logujesz się do FileZilla lecz przez FileZilla który jest gównem. Zainstaluj WinSCP, jest milion razy lepsze niż to.

Zrestartuj ssh na serwerze ... wystarczy zwykły reboot